Gå til innhold

beinpress?

Gompen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Viktig å huske at hvis du presser dypt og tungt så er det meget viktig at rompa og korsryggen sitter klistret inn i setet.

Er det noe mellomrom der så kan du faktisk skade deg.

Det lønner seg å sette opp et speil ved siden av deg. Da ser du bevegelsebanen fra en helt annen vinkel enn når man sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bytt ut beinpressen med knebøy og utfall, da får du flotte lår og fin rompe mye raskere og blir mye sterkere i hele kroppen :cool:

kjører både beinpress, knebøy å bulgarisk utfall;) økten mine går sånn dag 1 knebøy beinpress bulgarisk utfall + mage å korsrygg. dag 2 hacksquat, ettbeinspress, og hiptrust + mage å korsrygg ;) trener ikke overkropp på grunn av gipsa høyre hånd:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Tips, tøy leggene, ser hælene dine letter når du går ned:p det blir fort mange kg i spenn på leggmuskelen, kan være uheldig.

Må henge meg på :))

Må alltid legge presset på hælen,og ikke de fem små:p

Ville også tatt av noen kilo om du synes det er tungt å gå så langt ned at du nesten kan sleike:rofl: på knea dine.

Tungt, men det bit :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips, tøy leggene, ser hælene dine letter når du går ned:p det blir fort mange kg i spenn på leggmuskelen, kan være uheldig.

hmmm skal begynne å gjøre:)

Må henge meg på :))

Må alltid legge presset på hælen,og ikke de fem små:p

Ville også tatt av noen kilo om du synes det er tungt å gå så langt ned at du nesten kan sleike:rofl: på knea dine.

Tungt, men det bit :thumbsup:

jupp får gå ned til 170 igjen å starte der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...
Når jeg skal trene knebøy så letter helene mine, slik som på den videoen - er det pga dårlig ankelmobilitet/stive legger?

Når jeg trener beinpress - skal tærne peke rett frem?

Ja det stemmer, tøy legger og gjerne også hamstrings i samme slengen

Tærne skal gå samme vei som knærne, så det spiller ingen rolle om de peker rett frem eller litt ut så lenge knærne gjør det samme

Til trådstarter; er litt spent på knebøyen din.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...