Gå til innhold

HAPPY DAY FOR MEEEEE!!!!


Anbefalte innlegg

Da dere,har jeg gått ned 6,5 kg siden jeg startet i begynnelsen av feb:D Dette går virkelig veien med det nye treningsopplegget og kostholdet:D Og forsåvidt har jeg veldig mye å takke dere for all god hjel jeg har fått og blitt hakket mer kunnskapsrik:);)

Håper dette fortsetter ivertfall:D Greier jeg å kommemeg ned til en akseptabel vekt har jeg lyst til å trene meg opp til konkurranse,type bikini og kanskje ta det hakket videre hvis jeg når så langt- Som jeg selvfølgelig har all intensjon om å klare,men jeg må kanskje ikke bite over for mye ,har fortsatt en lang vei å gå enda...;)

<3 I love fitnessbloggen<3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ekstremt bra.

Jeg har stått FØKKINGS dønn stille siden beg av februar. Lei.no.

Men jeg eter riktig, jeg trener passe og jeg endrer ikke på noe som har funka fram til nå jeg heller. Hvor mye muskelmasse kan forresten en mann legge på seg pr uke ? Magen krymper med cm målet uten at vekta endrer seg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, 6,5kg ned er veldig bra :)

Men til neste gang, sånt som dette egner seg best i din egen loggbok. Du trenger ikke lage en ny tråd for å hedre deg selv, hadde blitt kaos på forumet om alle skulle gjort dette hver gang de hadde oppnåd ett mål/delemål. Ikke ment frekt eller så, bare ett lite tips :)

Kanskje jeg gjorde det denne gangen for å hendre meg selv litt ekstra da jeg føler jeg trenger det! Og nei jeg beklager meg ikke bare fordi følte du ble provosert eller plaget eller brydd pga at jeg la ut et nytt innlegg for å få litt ekstra skryt,for noen av oss trenger det faktisk underveis skjønner du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekstremt bra.

Jeg har stått FØKKINGS dønn stille siden beg av februar. Lei.no.

Men jeg eter riktig, jeg trener passe og jeg endrer ikke på noe som har funka fram til nå jeg heller. Hvor mye muskelmasse kan forresten en mann legge på seg pr uke ? Magen krymper med cm målet uten at vekta endrer seg.......

Tusen takk:)

Kjenner igjen den der ja! Slik var det for meg også i mange mndr..man blir frustrert,men det eneste som funket her var litt mindre kcal,ENDA tyngre vekter bittelitt mindre karbs og mer protein og PANG! Ned 4,5 den første uka...så jeg fikk sjokk kan du si:P Men herlig er det! Så jeg tror det handler om de små forandringene:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke "provosert eller plaget eller brydd". Bare ett lite tips :)

Beklager at det gikk slik inn på deg, det var ikke det som var meningen med innlegget mitt.

Neida,går helt fint,men jeg skjønte bare ikke hensikten din;) Men jeg ble kanskje litt provosert heller,da det skulle være en positiv tråd.Synes d bare ikke passet jeg,men meg om det,og det er greit å si ifra men da burde d kanskje mer tydelig at det var en regel å skrive slike innlegg i loggboka? Hva om jeg ikke hadde en loggbok, hm?:p kanskje prøve å se d positive med ting og ikke feilene heller,ikke alle som er her som vet hva alle her pleier ågjøre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå overser du jo faktisk det at jeg Gratulerte deg, FØR jeg kom med ett lite tips til neste gang.

Beklager! Men tusen takk altså! Tar tipset jeg,selvfølgelig kjekt å bli informert!Jeg syntes det bare var litt unødvendig,men det er jo helt greit om du mener det trengtes og du måtte få sagt det.;) Men om jeg velger å legge ut skrytetråder til flere anledninger så synes jeg da jeg må ha lov til å gjøre det både her og i loggboka.Tror ikke det er noen fare for at det blir spesielt ofte uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida,går helt fint,men jeg skjønte bare ikke hensikten din;) Men jeg ble kanskje litt provosert heller,da det skulle være en positiv tråd.Synes d bare ikke passet jeg,men meg om det,og det er greit å si ifra men da burde d kanskje mer tydelig at det var en regel å skrive slike innlegg i loggboka? Hva om jeg ikke hadde en loggbok, hm?:p kanskje prøve å se d positive med ting og ikke feilene heller,ikke alle som er her som vet hva alle her pleier ågjøre;)

Å herregud..:p Gratulerer Barbie;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da dere,har jeg gått ned 6,5 kg siden jeg startet i begynnelsen av feb:D Dette går virkelig veien med det nye treningsopplegget og kostholdet:D Og forsåvidt har jeg veldig mye å takke dere for all god hjel jeg har fått og blitt hakket mer kunnskapsrik:);)

Håper dette fortsetter ivertfall:D Greier jeg å kommemeg ned til en akseptabel vekt har jeg lyst til å trene meg opp til konkurranse,type bikini og kanskje ta det hakket videre hvis jeg når så langt- Som jeg selvfølgelig har all intensjon om å klare,men jeg må kanskje ikke bite over for mye ,har fortsatt en lang vei å gå enda...;)

<3 I love fitnessbloggen<3 :D

Wow så fantastisk! Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvordan du klarte å gå ned 6,5 kg på under én måned??:thumbsup: Superflink er du, gratulerer!!

Tusen hjertelig!:)

Jeg gikk i ganske stort underskudd og kjørte på med litt moderat lavkarbo+masse proteiner og veldig mye vann + veldig mye TUNG styrketrening:) Gikk ned 4,5 kg første uka,så regner med en del vann...har strevd i 7 mndr,..så regner med at grunnen til så mye nedgang på så kor tid kommer bare av at kroppen har funnet ut at den vil slippe litt endelig:P Men igrunn ingen stor hemmelig måte jeg har brukt på å gå ned nei. Min store inspirasjon og motivasjon/forbilde er FitnessNora,så spiser vel mer eller mindre som henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...