Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå fikk jeg tilsendt smaksprøver både fra norkost og fra myrevolution for ikke så lenge siden - uten å bestille noe :) Ble tilogmed sendt samme dag og kom i posten dagen etterpå. Servicen sin det :)

Jeg forventer ikke å få smaksprøver på noe som helst, for egentlig så forventa jeg å kunne få kjøpt porsjonspakninger. Proteinpulver er en av de tingene som koster en del penger for engangsinvestering, og det er veldig kjipt å kjøpe noe man syns smaker dritt til 400 kroner boksen. Man kan jo heller ikke lite på andres meninger om ett pulver, da smak i aller høyeste grad er individuelt. Jeg syns f.eks whey skogsbær og whey sjokobanan smaker død og helvette, mens jeg elsker whey active blend sjoko og myoprotein mocca.

• 2 uker senere...
Skrevet
  "MagnusSP skrev:
Tar opp igjen denne tråden da jeg bare har et lite spørsmål.

Disse smaksprøvene man får i zip lock-poser, omtrent hvor mange gram pulver er det? Har ikke vekt tilgjengelig.

Jeg fikk tilsendt noen av Nordic Nutrition om jeg ikke husker feil, og i dem var det ca. 50g.

Skrevet

ser mange misliker skogsbær smaken til pf, overraskende syntes jeg, jeg liker den veldig godt ihvertfall:)

men hadde det ikke vært for coop sine 40% pf perioder, hadde jeg aldri brukt penger på det dårlig kvalitet iforhold til pris hvis man hanlder whey tech til normal pf pris.

Skrevet
  "Stig Ingebrigtsen skrev:
Det letteste hadde nok vært å spurt de som sendte smaksprøvene til deg. Om det er fra Norkost eller MyRevolution så er hver smaksprøver 2 måleskjeer som tilsvarer ca 50g pulver.

På min står det at 2 måleskjeer tilsvarer 40g :huh: Myrevolution sine "scooper" ..

Skrevet

Jeg har hatt en spørrerunde etter smaksprøver og da var det Nordic Nutrition og MyRevolution som pekte seg ut i positiv retning. Fikk smaksprøvene i posten etter noen få dager! :thumbsup:

• 4 måneder senere...
Skrevet

Når dere spør om smaksprøver så spør dere om de smakene dere lurer på? Man får ikke bare noen random? :) Det er et par stykker på NordicNutrition jeg gjerne ville smakt på før jeg kjøper en stor boks av de.

Skrevet
  "Sara Karlengen skrev:
Når dere spør om smaksprøver så spør dere om de smakene dere lurer på? Man får ikke bare noen random? :) Det er et par stykker på NordicNutrition jeg gjerne ville smakt på før jeg kjøper en stor boks av de.

Jeg fikk bare 5 randome, type peanut chocolate, chocolate, strawberry, mocca o.l. :) Men spurte ikke etter noe spesifikt. Vet ikke om de har smaksprøver tilgjengelig på alle de forskjellige. Men er vel bare å sende mail å spørre om en spesifikk om du lurer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...