eelise Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Er litt nysgjerrig nå, hvor mye (kg) proteinpulver bruker dere i måneden? Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Nå om dagen går det som regel 1kg i måneden. Siter
T-bone_84 Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 900 gram hver tredje uke. Men nå er det bare 5 uka på det haha Siter
eelise Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Skrevet 19. februar 2012 uff, må få i meg mer fra mat ser jeg! Etter jeg kjøpte 3kg med myoprotein for 1 mnd siden er den straks tom.. den er jo såå god at jeg drikker om morningen, etter trening og på kvelden .. Siter
Spower Skrevet 20. februar 2012 Skrevet 20. februar 2012 uff, må få i meg mer fra mat ser jeg! Etter jeg kjøpte 3kg med myoprotein for 1 mnd siden er den straks tom.. den er jo såå god at jeg drikker om morningen, etter trening og på kvelden .. Hehe ja da er vi to:p Det går fort unna her i gården også og MÅÅ ha proteinpulver i hus. Nå bruker jeg jo proteinpulveret (M-factor i sjokolode<3) i så og si alt! Grøt, kaffe, sjokoladepålegg, bakst,rører.. Da er det strengt tatt ikke noe rart i at det går unna og når jeg putter det i måltider så er det jo mat. Drikker det aldri som tilskudd nesten Siter
Tarjeii Skrevet 20. februar 2012 Skrevet 20. februar 2012 Jeg tar kun en shake etter trening, fem/seks dager i uka. Bruker opp en 4 kg på rundt 3 mnd. Siter
Oddis Skrevet 20. februar 2012 Skrevet 20. februar 2012 2-3 kg i måneden. Bruker mye i baking blant annet pluss shake/smoothie etter trening Olaf G. 1 Siter
Roger S Skrevet 20. februar 2012 Skrevet 20. februar 2012 Går ca 1kg til shake og 0,5kg til matlaging i mnd Siter
Gjest aaa Skrevet 20. februar 2012 Skrevet 20. februar 2012 Jeg bruker ca 2kg i måneden, men det er fordi jeg går på PSMF tre dager i uken og ikke *ORKER* mer tørt kjøtt - så da blir det bare shake Siter
Derpedino Skrevet 20. februar 2012 Skrevet 20. februar 2012 Kjøpte 5KG (3kg whey, 2kg Casein) i slutten desember, er kansje 1/1.5kg igjen i wheyboksen, Casein ble fri for 1-2 uker siden.... så 2ish kg hver måned ca. Føler jeg har vært litt sparsom i det siste pga. trasig økonomi. Men regner med forbruket kommer til å øke litt jo nærmere vi kommer sommeren. eelise 1 Siter
eelise Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Skrevet 21. februar 2012 Hehe ja da er vi to:p Det går fort unna her i gården også og MÅÅ ha proteinpulver i hus. Nå bruker jeg jo proteinpulveret (M-factor i sjokolode<3) i så og si alt! Grøt, kaffe, sjokoladepålegg, bakst,rører.. Da er det strengt tatt ikke noe rart i at det går unna og når jeg putter det i måltider så er det jo mat. Drikker det aldri som tilskudd nesten er den m-factoren god i forhold til myo'en? den er jo myyye billigere iallefall! Siter
Cheesecake Skrevet 21. februar 2012 Skrevet 21. februar 2012 trur jeg har ei bøtte med myo-protein i nesten 3-4 mnd jeg....blander bare proteinpulver i mat: i cc, kesam og grøt. Tar bcaa før trening bare:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.