Gå til innhold

Hvor mye proteinpulver bruker dere i måneden?


eelise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

uff, må få i meg mer fra mat ser jeg! Etter jeg kjøpte 3kg med myoprotein for 1 mnd siden er den straks tom.. den er jo såå god at jeg drikker om morningen, etter trening og på kvelden ..:oops:

Hehe ja da er vi to:p Det går fort unna her i gården også og MÅÅ ha proteinpulver i hus. Nå bruker jeg jo proteinpulveret (M-factor i sjokolode<3) i så og si alt! Grøt, kaffe, sjokoladepålegg, bakst,rører.. Da er det strengt tatt ikke noe rart i at det går unna og når jeg putter det i måltider så er det jo mat. Drikker det aldri som tilskudd nesten :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte 5KG (3kg whey, 2kg Casein) i slutten desember, er kansje 1/1.5kg igjen i wheyboksen, Casein ble fri for 1-2 uker siden.... så 2ish kg hver måned ca.

Føler jeg har vært litt sparsom i det siste pga. trasig økonomi.

Men regner med forbruket kommer til å øke litt jo nærmere vi kommer sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja da er vi to:p Det går fort unna her i gården også og MÅÅ ha proteinpulver i hus. Nå bruker jeg jo proteinpulveret (M-factor i sjokolode<3) i så og si alt! Grøt, kaffe, sjokoladepålegg, bakst,rører.. Da er det strengt tatt ikke noe rart i at det går unna og når jeg putter det i måltider så er det jo mat. Drikker det aldri som tilskudd nesten :p

er den m-factoren god i forhold til myo'en? :D den er jo myyye billigere iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...