Gå til innhold

Bikini vs Bodyfitness


Gjest danielle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syntes "Bikini" ser mye bedre ut... Er det ingen som kun konkurrerer i Bikini? Altså, er det slik at alle jobber seg mot BF, men at bikini er en liten konkurranse før det?

For å kunne sammenligne det litt;

Bikini:

[ATTACH=full]10324[/ATTACH]

Bodyfitness:

[ATTACH=full]10325[/ATTACH]

Bodybuilding:

[ATTACH=full]10326[/ATTACH]

Ååå, herregud, Bikini er sååå mye bedre enn bodyfitness og bodybuilding! Jentene ser jo ut som jenter! Og de er så pene, de kler det virkelig! :) Liker at jentene får liksom beholde kvinneligheten i seg. Med bodyfitness/bodyboulding syns jeg mange av de større damene ligner mer på menn! Hadde vært moro å stilt opp i bikini, hvis jeg hadde hatt kropp te det. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, herregud, Bikini er sååå mye bedre enn bodyfitness og bodybuilding! Jentene ser jo ut som jenter! Og de er så pene, de kler det virkelig! :) Liker at jentene får liksom beholde kvinneligheten i seg. Med bodyfitness/bodyboulding syns jeg mange av de større damene ligner mer på menn! Hadde vært moro å stilt opp i bikini, hvis jeg hadde hatt kropp te det. :p

Hvem er det som bestemmer hvordan jenter skal se ut da? Vil vel ikke si at Kristine Weber, Nicole Wilkins, Ida Øian for og nevne noen ser ut som menn selvom de ikke konkurrerer i bikini-klassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg liker med bikinifitness er at det virker som de har en fysikk og fettprosent de holder året rundt. I bodyfitness går man ofte opp og ned i vekt ettersom om man er "on" eller "off". Blir nesten litt som jojo-slanking, dvs. det er jo faktisk det :confused:...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som bestemmer hvordan jenter skal se ut da? Vil vel ikke si at Kristine Weber, Nicole Wilkins, Ida Øian for og nevne noen ser ut som menn selvom de ikke konkurrerer i bikini-klassen?

Det kom muligens litt feil ut. Men som jeg skrev....jeg syns mange...derimot mener jeg ikke at alle havner i den båsen! Men det er også øye som ser. Og beklager hvis jeg skrev noe litt for feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lærer jo utrolig mye om seg selv når man går mot en konkurranse. Spesielt psykisk.. For det er ikke rom for å feile.. spiser du en sjokolade så er det garantert en motstander som ikke gjør det men spiser bedre og trener hardere.. Så man må alltid prøve å være på topp. Man lærer å pushe seg langt over grensene når kroppen skriiiker etter mat.. Mange utenforstående som ikke helt forstår hvor ekstremt dette er. Jeg gleder meg!

Bare å se ansiktene på de som stilte når vi var å spiste buffet så ser man på de at "detta var verdt det!"

Alle som har lyst har lov!:) Stikk innom en klubb (du finner de her http://www.nkf-ifbb.no/klubber.html), få deg en vurdering og muligens hjelp til å optimalisere kosthold og trening. De sender deg ikke på scena hvis de ikke mener du har sjangs, det er bare slemt gjort (noe uheldigvis noen klubber burde ta til seg).

Såå har du lyst har du lov! :D

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BF beundrer jeg liksom bare fordi jeg vet alt arbeidet som ligger bak. Bikini beundrer jeg fordi de ser helt usannsynlig bra ut :D

Man må slutte å vurdere BF jentene utifra sceneform, om man liker trente jenter så finner man jo ikke råere jenter off season enn nettopp BF jentene :D ingen BF jenter ser bra ut i sceneform i den sammenhengen dere diskuterer her, men DÆVEN døtte noen av dem ser fantastisk ut resten av året når dem ikke er i scene form :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nivået er veldig opp og ned i bf syntes jg... noen av de burde faktisk gått for bikini om det finnes i norge:)

Sant! Det jeg mener om at klubbene burde gjøre en bedre vurdering av uttøverne sine. Men det blir jo lettere nå som bikini kommer, da har de litt mer mulighet for de mykere damerne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...