Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har også gått fra CCE til AB. Har brukt det på ca 5-6 økter nå. Den første økta var helt insane. Gikk opp fra 26 til 30 kg hantler i skråbenk. Gikk også opp i alle andre øvelser og enegien var til å føle på. Nå skal det sies at dette var min andre uke på nytt program og stor fremgang kan forventes, samt at jeg også startet med bcaa samme dag + sikkert litt placebo ;)

I senere økter har jeg kanskje savnet litt av effekten, men for min del slår AB CCE.

Fortsetter under...

Kanskje jeg ikke skal gjøre det likevel da :p Er ikke så sugen på å sitte på dass hele treningsøkta heller...

4,5 scoops idag, ingen problem det virka det som. Følte meg endelig som supermann på trening, og det viste godt igjen på økta mi :D

Jeg merka hvertfall ingen forskjell etter jeg gikk til denne. Dette etter å ha hatt 2 RÅ uker med creatine complete extreme der jeg følte meg helt uovervinnelig

Hvor mange scoops av CCE tok du? Og blandet med hvor mye/hva?

sidenote: plyo blander jo masse scoops jack3d med red bull og det ser ut til å funke som bare det :D

Hvor mange scoops av CCE tok du? Og blandet med hvor mye/hva?

sidenote: plyo blander jo masse scoops jack3d med red bull og det ser ut til å funke som bare det :D

Hadde 2 scoops CCE :) Ingenting annet..

Hadde vært artig å prøve den plyo-blandinga!

Man blir mer tolerant mot koffein og stims generelt hvis man ikke har en "avperiode", så det sier seg selv at du ikke har noen særlig effekt hvis du hopper rett på noe nytt med en gang.

Gang på gang ser jeg at Jack3d blir anbefalt og hypet opp til det uendelige på norske treningsforumer, og den eneste grunnen antar jeg at folk enten ikke har prøvd noe annet, eller rett og slett ikke vet bedre.

Jack3d var kanskje (i beste fall) noe som var "ok" da det nettopp kom ut for noen år siden, men har siden den gang (eller noen sinne) vært et godt alternativ i forhold til andre PWO. Ulempen har alltid vært at den gir ganske dårlige kræsj i forhold til hva den leverer, og selv om man får god energi er den ekstremt kortvarig.

Så får jeg liste opp alle PWO som jevnt over er bedre enn Jack3d:

Av de jeg har prøvd selv: Razor8 (gammel versjon, ingenting overgår denne), Craze (populær nå til dags), Hemo Rage Black UC

Generelt av andres erfaring: White Flood (var for en liten stund siden EKSTREMT populært), White Blood 2 (relativt nytt fra samme produsent, må taes sammen med karbohydrater), MuscleTech Neurocore,

Muscle Pharm Assault, Magnum Nutraceutical Serum, C4 (meste av virkemiddel koffein).

Forskjellige PWO har annerledes virkemiddel og stims, så man må finne sin egen favoritt, men alt (igjen) er bedre enn Jack3d.

Annonse

• 4 måneder senere...

Annonse

P.g.a. Livsmedelsverkets pressmeddelande har Gymgrossisten beslutat om att göra en utredning kring DMAA då en såkallad riskanalys. Vi har därför valt att ta ned samtliga produkter innehållande DMAA i väntan på utgången av detta.

Livsmedelsverkets pressmeddelande finner du på länken nedan,

Varning för kosttillskott som innehåller DMAA - Livsmedelsverket

Då den produkten som du söker innehåller DMAA så har vi tyvärr tillfälligt tagit ned produkten från hemsidan och då inväntar mer information från livsmedelsverket samt läkemedelsverket. Substansen DMAA är under klassificeringsutredning av Folkhälsoinstitutet, än så länge så är inte DMAA förbjudet men det är under undersökning och det är oklart för tillfället vad för beslut som kommer att tas.

• 8 måneder senere...
^ Skulle tro man var nødt til å liste opp litt mer nøyaktig innholdet av hvert stoff. For å bli tatt seriøst ihvertfall.

Nope, de "beskytter" seg under det de kaller proprietary blends. De slipper å opplyse om hvor mye som er av hvert produkt, fordi oppskriften er hemmelig og ingen skal kunne kopiere den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...