Gå til innhold

Ville du tatt imot kostholdsråd fra en supermodell?


textsurfer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om dette var fysikken jeg var ute etter så hadde jeg hørt på de:

christian-bale-skinny.jpg

Men utover det så hadde jeg styrt LANGT unna de der babymat-juice-melon-rosin eller whatnot tipsene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tipsene fra en supermodell hopper jeg galant over...

Men da jeg var ung, dum og trodde jenter skulle se ut som vandrende skjelett, da ville jeg nok slukt det (som supermodeller sluker luft)...

Hvis man ønsker å beskytte unge og dumme jenter fra seg selv, så kunne man kanskje latt være å publisere det. Men er man dum, så er man dum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var mindre:blush: gikk jeg på en del av disse:p

  • En tid spiste jeg bare baby mat (syntes faktisk det er godt enda:eek:)
  • prøvde å bare drikke saft en periode, men gikk fort i dass..
  • gikk ned til å spise: 1 brødskive, et rundstykke og en skål havregrøt en periode (uten pålegg vell å merke)

nå når jeg hører om folk som skal bare drikke nutrilett shaker osv for å gå ned, og IKKE trene, så blir jeg sur:meh:

Barnemat er faktisk godt! Just add some salt :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnemat er faktisk godt! Just add some salt :thumbsup:

Jeg blir dårlig i magen av barnemat på glass.... :eek: Tenkte jeg skulle teste ut forskjellige barnemat og beholde glassene til å fylle med hjemmelaget barnemat, men foreløpig har jeg bare blitt uvell av disse... Blitt mer engasjert i skikkelig mat, kan man si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var mindre:blush: gikk jeg på en del av disse:p

  • En tid spiste jeg bare baby mat (syntes faktisk det er godt enda:eek:)
  • prøvde å bare drikke saft en periode, men gikk fort i dass..
  • gikk ned til å spise: 1 brødskive, et rundstykke og en skål havregrøt en periode (uten pålegg vell å merke)

nå når jeg hører om folk som skal bare drikke nutrilett shaker osv for å gå ned, og IKKE trene, så blir jeg sur:meh:

Hvor vanlig er ikke det der, egentlig? Særlig for jenter?

Jeg har ikke tall for hvor mye jeg har gjort for å oppnå definisjonen på å være vakker og lykkelig (jeg er så utrolig glad for at jeg har lært og ikke minst innsett hvor feil jeg tok). Jeg kunne i perioder sulte meg, da gikk jeg ned 10 kg på en-to måneder. Gjett hvor sulten og ødelagt en blir av det? På slutten klarte jeg ikke noe annet enn å sove. For å ikke nevne nutrilett, extravaganza og alt mulig mellom himmel og jord. Det er helt sykt egentlig. Det jeg gjorde:sick:

Jeg skulle gjort mye for å lære bort til andre hvor galt det der er. Prøver å lære søstera mi da..hun tar det til seg en gang i blandt (er 15 år). Bedre enn ingenting iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Altså, selv om dette kanskje ikke er optimale treningstips for en sunn kropp har de jo noen poeng... Nordmenn sitter alt for mye på ræven sin i løpet av en dag og vi hadde alle hatt gått av å gå litt mer! I tilegg er jeg en sterk kjemper for at flere skal drikke mer vann! Ofte tror jeg folk spiser fordi de tror de er sultene når de egentlig bare er tørst.

Syns det blir dumt å fordømme alt som kommer ut av munnen på modeller bare fordi de er tynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...