Gå til innhold

Kasein anbefalinger


siljes87

Anbefalte innlegg

Det lyder godt. Jeg har liksom aldri forstått hvorfor jeg ikke liker proteinshakes. Med kommentarer som "Åh, det smaker som sjokolademelk", så må jeg si jeg ble VELDIG skuffet - jeg som er SÅ glad i sjokolademelk. Dvs. jeg er vel glad i sjokolade generelt :p

Venter på at iHerb skal få inn denne igjen, for den er ikke SÅ dyr som mange andre. Mulig den ikke er den beste, men jeg merker fort om det er noe "anderledes" med den kontra whey :p

Nei den er billigere ja.. Ellers så kan du maile litt rundt etter smaksprøver :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ahhh, har du prøvd flere steder? Må si hva du vil ha prøve på da :p hehe

Den gangen jeg spurte etter prøver, skulle jeg bare ha proteinpulver - hadde ikke peiling på at det fantes ulike typer :p Men jeg gav etterhvert opp da ALLE smakte så og si det samme. I ettertid har jeg skjønt at det bare var myse jeg har prøvd, så nå skal jeg prøve noe annet. Men jeg er såpass kresen at jeg ikke ønsker å mase etter flere prøver på noe jeg mest sannsynlig ikke liker likevel. Men prøve - det må jeg. Kan jo ikke si at jeg ikke liker noe jeg ikke har prøvd :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gangen jeg spurte etter prøver, skulle jeg bare ha proteinpulver - hadde ikke peiling på at det fantes ulike typer :p Men jeg gav etterhvert opp da ALLE smakte så og si det samme. I ettertid har jeg skjønt at det bare var myse jeg har prøvd, så nå skal jeg prøve noe annet. Men jeg er såpass kresen at jeg ikke ønsker å mase etter flere prøver på noe jeg mest sannsynlig ikke liker likevel. Men prøve - det må jeg. Kan jo ikke si at jeg ikke liker noe jeg ikke har prøvd :p

Sats på Kasein du...:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mest sjokolade, men godt med 5/1 sjoko/vanilie. Bruker vanilje i grøten...

Mulig jeg bestiller den, for iHerb virker veldig treige med å få inn den jeg tenkte å prøve. I tillegg trenger jeg noen "energipiller" :) Grusomt kjekt på "trening" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gymgrossisten har selvfølgelig tilbud på et annet merke med kaseinpulver. Noen som har prøvd dette?

Det var billig. Fant ikke noen som hadde skrevet noe om det på nettet (mulig jeg søkte feil fordi jeg er trøtt), men det er ikke såååå mye billigere om smaken er ekkel. En scoop med Muscletech-pulveret koster 6.40,- mens en scoop av ON koster 9.30,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som fant ut eller har noen gode tips ang følgende?:

Fikk 2 bokser kasein pulver gratis, og joda, tok i mot for å teste. Så kommer greia...ENTEN så rister jeg lett og får en udrikkerlig shake full av klinkekulesize klumper, eller så rister jeg hardere og får en shaker full av skum som er udrikkelig da den blir så fast i konsistensen at det blir som krem med luft bobler i.

PF sin Night Charge forresten....er umulig å få ned på noe vettig vis :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som fant ut eller har noen gode tips ang følgende?:

Fikk 2 bokser kasein pulver gratis, og joda, tok i mot for å teste. Så kommer greia...ENTEN så rister jeg lett og får en udrikkerlig shake full av klinkekulesize klumper, eller så rister jeg hardere og får en shaker full av skum som er udrikkelig da den blir så fast i konsistensen at det blir som krem med luft bobler i.

PF sin Night Charge forresten....er umulig å få ned på noe vettig vis :(

Hva blander du ut i og hvordan? ON sitt blir kremaktig i 2dl vann og med en shaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...