Myr Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ryddet. Som sagt, dropp diskusjon om hvor farlig/ufarlig dere mener det er. I 9 av 10 tilfeller ender det i en opphetet og idiotisk diskusjon Hvordan stiller det seg idag? Det finnes ingen tråder der det diskuteres saklig om sterioder, da alt blir slettet og sensurert. Jeg synes det er høyst interessant og facinerende. Det er mange brukere her inne, så hvorfor ikke åpne for en saklig diskusjon rundt temaet? Vil gjerne ha et skikkelig svar uten at det blir slettet. Ikke noe "slik kan dere ta på treningsforum". Hvorfor man ikke skulle få diskutere noe som er en sentral faktor hos mange her inne, er høyst merkelig. Eneste grunnen jeg ser er at dere vil ha et kvinneguidenforum med flest mulig hits og generert trafikk. Hva man kunne diskutert i en slik tråd: *samfunnsmessige aspekter *pros/cons *bruker xxxx steroider? *kanskje noen kan fortelle om erfaringer / before/after mm. Takk på forhånd Espen Espelund Kristin Charm Keegil Mathiasfjellheim 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3547-inisder-p%C3%A5-max-anabole-sterioder/page/3/#findComment-817898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keegil Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg kan ikke svare for alle, og er egentlig mest til pynt ettersom jeg har null med driften av forumet og nettsiden å gjøre utover at jeg har skrevet noen innlegg, men min mening er følgende: - Når det gjelder samfunnsmessige aspekter ved steroider så har vi Legaliseringsdebatten | Fitnessbloggen Forum hvor dette diskuteres i det vide og det brede. Jeg sjekket, og den tråden inneholder kun ett eneste innlegg som er slettet av moderator; et innlegg som handlet om virkninger av bivirkninger av spesifikke dopingmidler og hvem som bruker disse. - Personlig synes jeg det er helt greit at Fitnessbloggen har et forum hvor flest mulig kan gå inn og slippe å møte på diskusjoner om pros og cons ved steroider. Det er et bevisst valg. Vi har en del unge brukere, og selv om disse kanskje vil finne seg andre informasjonskilder hvis de har lyst til å bruke anabole steroider og lurer på virkninger/bivirkninger, så synes jeg det er greit at Fitnessbloggen ikke tar for mye del i det. - Jeg forstår heller ikke at det er problematisk å oppfordre til å ta slike diskusjoner på nettsteder som har en annen policy. Fitnessbloggen har sin policy og brukermasse, Treningsforum har sin policy og brukermasse, MyRevolution har sin policy og brukermasse etc. Hvis man synes steroider er fascinerende, så er det ingen ting i veien med å oppsøke et nettsted hvor det er miljø for å diskutere den slags. Hvis man synes at kvaliteten på diskusjonen eller opplysningen er bedre andre steder, så setter Fitnessbloggen selvfølgelig pris på tilbakemelding om hva som kan gjøres bedre, men om man ønsker det så er det jo bare å oppsøke andre nettsteder. - Spekulasjoner om hvem som bruker steroider baserer seg stort sett utelukkende på synsing og har en tendens til å eskalere til drittslenging. Når norske utøvere og den slags får beskjed om at deres angivelige steroidebruk diskuteres på Fitnessbloggen så treffer det i hvert fall litt close to home. - Per dags dato så er bruk av anabole steroider forbudt. For meg gjør i hvert fall det at det fortoner seg enda mindre stuerent å diskutere i et åpent forum på internett. Kristin Charm, Astriiiixxx, Thess og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3547-inisder-p%C3%A5-max-anabole-sterioder/page/3/#findComment-817919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobro Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hvordan stiller det seg idag? Det finnes ingen tråder der det diskuteres saklig om sterioder, da alt blir slettet og sensurert. Jeg synes det er høyst interessant og facinerende. Det er mange brukere her inne, så hvorfor ikke åpne for en saklig diskusjon rundt temaet? Hvis du synes det er interessant og har lyst til å lese gode tråder om emnet på forums så er det ikke verre enn å bevege seg utenlands. Der snakker folk åpent og usensurert om slikt. Om Fitnessbloggen hadde bestemt seg for å tillate slik posting ville det uansett ikke vært noen som hadde lagt ut om personlige efaringer. At best hadde noen omtalt en kompis™ og kanskje hadde det dukket opp noen anonyme brukere som skrev litt vage ting. Som du kanskje forstår har det ingen hensikt å diskutere sånne ting her inne. Fitnessbloggens profil, brukermassens kompetanse og erfaringsnivå og ikke-anonymitet er med på å gjøre dette utenkelig. Derfor har det heller ingen hensikt å whine til de driftansvarlige om å få lov til det. Det finnes gode alternativer og jeg kan bidra med å peke deg i riktig retning. Lykke til med lesningen. Anabolic Steroids - Steroid.com Forums Cutting Edge Muscle Forums Anabolic steroids, bodybuilding discussion forums. - Steroidology Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3547-inisder-p%C3%A5-max-anabole-sterioder/page/3/#findComment-817928 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myr Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Faen i helvete der ble hele innlegget mitt visket ut............................................................................. I korte trekk hva jeg skrev: *folk som har bestemt seg for å bruke, kommer til å bruke. da kan man evt bevisstgjøre, opplyse med reelle fakta, ikke svada som man finner ved første googlesøk. *grunnen til at jeg ønsker det feks her, er at jeg ikke henger på alle slags forum. jeg er her for brukermassen og trafikken. orker ikke å henge på trollforum, eller de andre med ekstremt lite aktivitet. drar man på steroider.net er det jo bare tullinger som skal kjøre på med kurer og ser null problemer eller konsekvenser. hvertfall det jeg har sett av det man kan se, uten å være registrert. *jepp, det blir stort sett synsing, men igjen kan man hjelpe med å sette realistiske grenser for hva som er oppnåelig, altså opplyse vedkommende og ikke sette urealistiske mål; bevisstgjøring. sikkert mange nybegynnere her som lurer på om de kan bli sånn og sånn. *ser poenget med at det er blitt ulovlig. likevel tror jeg de fleste er tjent med å kunne diskutere om det, bortsett fra fitnessbloggen selv da.. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3547-inisder-p%C3%A5-max-anabole-sterioder/page/3/#findComment-817929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zain Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg må si meg litt enig med Keegil her. Det finnes nok av forum man kan diskutere opp og ned i mente ang AAS, og har full forståelse for at FB har en meget lav terskel når det gjelder snakk om bruk, fordeler, ulemper og personer som eventuelt er "på" medikamenter. Men...Det jeg syns er fullstendig feil av FB å gjøre er å la folk publisere bilder i logger, samt artikler, der personene er åpenlyst på ett eller annet som ikke er lovlig etter per dags dato. Dét, er noe både FB og Treningssforum bør lære seg. Det blir helt feil å bruke personer i artikler som fronter det eller det kostholdet eller treningsprogrammet, når dem tydelig kunne nappet makken å fått maaad gains, for å si det slik. Å diskutere bruk og hva den og den muligens bruker, kan man få mye mer informasjon på div andre nettsider, enn her. Myr, Kallenavn og Bighush 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3547-inisder-p%C3%A5-max-anabole-sterioder/page/3/#findComment-817930 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zain Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Myr Du kan jo bare ta deg noen små, enkle søk, så kommer du deg frem til den nye "børsen". Der har du nok av folk som diskuterer de etterspurte emnene du vil diskutere. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3547-inisder-p%C3%A5-max-anabole-sterioder/page/3/#findComment-817932 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Nå vet jeg veldig lite om doping annet enn at det er helseskadelig, ulovlig og gir økt muskelvekst (evt andre prestasjonsfremede virkestoffer). Hva om Fitnessbloggen kan ta et standpunkt mot doping og samtidig opplyse/linke til det en vet om konsekvenser av dopingbruk? Alle kan selvfølgelig google seg frem til relevante artikler/studier, men jeg savner at Fitnessbloggen "offentlig" tar standpunkt i dopingbruk og opplyser om hva som er konsekvensene av det. Jeg stusser over at det er tabu å skrive om doping. Det er mange unge brukere på dette forumet som drømmer om den perfekte kropp, og som lettere kan falle for fristelsen til å ta snarveier. Dersom de med mer erfaring og autorietet er tydeligere, så kan kanskje uheldig eksperimentering med helseskadelige stoffer ungås. Det blir for enkelt å si at det er ulovlig å bruke det så da skal vi ha null åpenhet rundt det. Å tro at det ikke er et problem fordi det er ulovlig, blir naivt. Å tro at det ikke er mange FB brukere som bruker dop eller kommer til å bruke det er også naivt. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3547-inisder-p%C3%A5-max-anabole-sterioder/page/3/#findComment-817950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keegil Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Men...Det jeg syns er fullstendig feil av FB å gjøre er å la folk publisere bilder i logger, samt artikler, der personene er åpenlyst på ett eller annet som ikke er lovlig etter per dags dato. Dét, er noe både FB og Treningssforum bør lære seg. Det blir helt feil å bruke personer i artikler som fronter det eller det kostholdet eller treningsprogrammet, når dem tydelig kunne nappet makken å fått maaad gains, for å si det slik. Jeg er helt enig i dette. Det fremstår som rimelig hyklersk; det har vi beklaget før og beklager fortsatt, og jeg vet at man nå forsøker å unngå den slags i det som publiseres på forsiden nå. Jeg mener også at det har blitt gjort en del opprydding for å fjerne bolebilder fra flere eldre artikler, selv om det garantert henger igjen en del. Jeg dobbeltsjekket de siste månedenes innlegg og personlig ser jeg ingen bilder av personer som åpenbart bruker anabole steroider. Da er vi igjen inne på diskusjonen om hva som er mulig å oppnå uten steroider, og det er en vanskelig balansegang i gå. Når det gjelder forumet så er dette et vanskelig tema. Det er åpenbart at det finnes mange på Fitnessbloggen som bruker anabole steroider, og som poster formbilder som representerer noe ganske mye mer enn det man kan oppnå med oats, steak and eggs. Samtidig så blir det litt spesielt om vi skal slå ned på spekulasjoner rundt steroidebruk og den slags hos alle andre, men likevel tillate oss å stenge/fjerne tråder og formbilder fra brukere som vi mener bruker steroider. Vi har forsøkt å slå ned på spiseforstyrrelser med varierende hell, og ender noen ganger opp med å tyne brukere som slettes ikke har noen spiseforstyrrelse. Du kan jo forestille deg hva som hadde skjedd hvis vi skulle gå inn i folks loggbøker og si "vi tror du boler, du får ikke lov til å logge her." Det blir fort en heksejakt. SlayerDad, Myr og Zain 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3547-inisder-p%C3%A5-max-anabole-sterioder/page/3/#findComment-818050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Nå vet jeg veldig lite om doping annet enn at det er helseskadelig Påstand du vanskelig kan underbygge for alle tilfeller. John Martin Fredriksen 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3547-inisder-p%C3%A5-max-anabole-sterioder/page/3/#findComment-818052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Syns det er fint med tilnærmet nulltoleranse for 'boleprat' på fitnessbloggen. Indiska 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3547-inisder-p%C3%A5-max-anabole-sterioder/page/3/#findComment-818082 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zain Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg er helt enig i dette. Det fremstår som rimelig hyklersk; det har vi beklaget før og beklager fortsatt, og jeg vet at man nå forsøker å unngå den slags i det som publiseres på forsiden nå. Jeg mener også at det har blitt gjort en del opprydding for å fjerne bolebilder fra flere eldre artikler, selv om det garantert henger igjen en del. Jeg dobbeltsjekket de siste månedenes innlegg og personlig ser jeg ingen bilder av personer som åpenbart bruker anabole steroider. Da er vi igjen inne på diskusjonen om hva som er mulig å oppnå uten steroider, og det er en vanskelig balansegang i gå. Når det gjelder forumet så er dette et vanskelig tema. Det er åpenbart at det finnes mange på Fitnessbloggen som bruker anabole steroider, og som poster formbilder som representerer noe ganske mye mer enn det man kan oppnå med oats, steak and eggs. Samtidig så blir det litt spesielt om vi skal slå ned på spekulasjoner rundt steroidebruk og den slags hos alle andre, men likevel tillate oss å stenge/fjerne tråder og formbilder fra brukere som vi mener bruker steroider. Vi har forsøkt å slå ned på spiseforstyrrelser med varierende hell, og ender noen ganger opp med å tyne brukere som slettes ikke har noen spiseforstyrrelse. Du kan jo forestille deg hva som hadde skjedd hvis vi skulle gå inn i folks loggbøker og si "vi tror du boler, du får ikke lov til å logge her." Det blir fort en heksejakt. Du er meg en reflektert herremann, Keegil! Er stort sett enig i det meste du skriver, og skjønner veldig godt at det det fort kan eskalere seg til en heksejakt. Så lenge du, som du sier, har dobbeltsjekket siste måneds innlegg, så tar jeg det som at dere har gått i dere selv - og forsøker å holde forumet så bra som mulig. Flott jobb! Dette setter jeg og sikkert en god del av brukermassen pris på. Raptorial og Kristin Charm 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3547-inisder-p%C3%A5-max-anabole-sterioder/page/3/#findComment-818090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keegil Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Du er meg en reflektert herremann, Keegil! Er stort sett enig i det meste du skriver, og skjønner veldig godt at det det fort kan eskalere seg til en heksejakt. Så lenge du, som du sier, har dobbeltsjekket siste måneds innlegg, så tar jeg det som at dere har gått i dere selv - og forsøker å holde forumet så bra som mulig. Flott jobb! Dette setter jeg og sikkert en god del av brukermassen pris på. Not sure if sarcastic, but I'll take it. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3547-inisder-p%C3%A5-max-anabole-sterioder/page/3/#findComment-818115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zain Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Not sure if sarcastic, but I'll take it. Var ikke ment sarkastisk, nei. Keegil 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3547-inisder-p%C3%A5-max-anabole-sterioder/page/3/#findComment-818120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.