Gå til innhold

Høretelefoner


Camillajf88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bruker selv Sony MDR-XB500. Utrolig fornøyd med de. De er lagd for Ekstra bass .... Det beste jeg vet!

Kostet bare 500kr på Elkjøp da jeg kjøpte de. Bruker de hele tiden til å trene. De er veldig behagelige å bruke, gir knallbra lyd og er overraskende holdbart, jeg er ikke akkuratt kjent for å være forsiktig med headset. Klarte å ødelegge Beats by Dr.Dre headsettet mitt på 2-3 mnder, det var jo 3000kr rett i dass. All in all er dette headsettet absolutt noe å anbefale.

MDR-XB500-bilde-500x500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flate pluggar er ikkje meint å sitje fast, men har du gode proppar så fungerer det utmerka!

Eg brukar alltid desse på trening og aldri hatt problem med at dei dett ut. Akkurat den modellen er vel i prisklasse 1000+, men det finnes billegare proppar med grei lyd der det føljer med forskjellige storleikar på proppane.

shure-e3c-big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike med gummitut som flere har liket til er helt fantastiske! Jeg har aldri brukt mp3 spiller etc uten å sitte rolig tidligere fordi proppene alltid detter ut, men nå har jeg full treningsøkt uten å kjenne øreproppene. Fantastisk <3 Mine står det ikke noe merke på, Jeg bare plukket med meg et par fra et supermarked i Øst-Europa, kosta vel en 200 kr. absolutt verdt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...