FrkHoel Skrevet 8. oktober 2015 Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Nyheten om PROTEINØL dukket opp for noen dager siden.ProteinølFlere enn meg som kunne tenkte seg å få dette til landet!? Pre-workout-Beer Endret 8. oktober 2015 av FrkHoel Andreas87, Andy, Zmurph og 2 andre 5 Siter
Andy Skrevet 8. oktober 2015 Skrevet 8. oktober 2015 Hahah, det her er jo genialt! Hvis de får det til uten at det smaker balle da. FrkHoel 1 Siter
SlayerDad Skrevet 8. oktober 2015 Skrevet 8. oktober 2015 Jebus. Altså greit at man trenger protein, men å dytte protein inn i alle mulige ting da. Som @Andy skriver, så avhenger det jo av smaken... Hva blir det neste? Proteinwhisky? Proteingin? kamilligram 1 Siter
T vatne Skrevet 8. oktober 2015 Skrevet 8. oktober 2015 Se om jeg kan få tak i oppskriften så kan jeg sette en batch. Verdt å prøve for morroskyld. FrkHoel og Monarc 2 Siter
StiligeCecilie Skrevet 8. oktober 2015 Skrevet 8. oktober 2015 Litt enig med @SlayerDad, må man ha protein i alt? Mange får jo i seg for mye protein fra før, liksom... Men å kutte i karbs og kalorier er jo interessant. Siter
Nixon Skrevet 8. oktober 2015 Skrevet 8. oktober 2015 (endret) now i can get drunk and swole at the same time!!!!!!!!!!!!! Endret 8. oktober 2015 av Nixon gnyg og FrkHoel 2 Siter
Monarc Skrevet 8. oktober 2015 Skrevet 8. oktober 2015 Har mine tvil om dette er bra på smak.Vi prøver jo å få vekk så mye proteiner som mulig i øl. Men er jo mulig å forsøke. Interbellum 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.