Gå til innhold

Tips til trådløse ørepropper til styrke/Kardio


19-91

Anbefalte innlegg

Ser etter ørepropper som ikke koster skjorta, men kom gjerne med tips som du har gode personlige erfaring med i alle prisklasser.

- De må sitte behagelig i ørene og ikke dette ut når man blir klam

- ..som leder videre til at de må tåle svette (gjerne regn og med mindre jeg tar hette på)

- TRÅDLØSE ja :)

- God og tydelig lyd, trenger ikke være helt insane bass, men gjerne sånn at du kan leve deg litt inn

- Volumkontroll er jo nice det, men ikke et krav :)

- Passe til styrketrening og kardio

Takker på forhånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lyd&Bilde testvinner i år: http://www.lydogbilde.no/test/hodetelefoner/10-tradlose-hodetelefoner-til-trening/jaybird-bluebuds-x
ca 995,- på netonnet/siba, ikke så gal pris det :)

Er på min tredje variant i løpet av halvannet år. Fantastiske øreplugger med enorm lydbilde og god batteritid. Men blir fort ødelagte, heldigvis har jeg fått innfridd garantien på Elkjøp begge de to siste gangene. Anbefalte dem til min bestevenn ifjor og ble ødelagt forrige måned, han fikk også nye. Er "avhengig" av musikk og skal en ha noe bedre må en doble prisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også Jaybird bluebuds. God lyd, men opplever innimellom en skurrelyd i bakgrunnen, kan hende mine er defekte. Fin volumkontroll, digg å kunne skifte sang uten å måtte trykke borti mobilen! Har ikke fått mine til å sitte optimalt enda, men det beror nok på meg. De flytter seg litt om du f.eks legger deg ned på benken, slik at jeg ofte må sette de bedre i igjen. Men alt i alt ganske greie, digg å være trådløs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mine Jaybird Bluebuds X i snart 2 år, og er knallfornøyd. Veldig god lyd og støyisolering, og er relativt behaglig å ha i lenge - har de på trening og mye av dagen ellers (aka god batteritid). Kan være litt knotete å finne riktig "instilling" for sitt øre, men når man har funnet ut av det er det kung. Det eneste jeg kan utsette på de er at gummiproppene detter av ganske lett (har du de i lomma er ikke gummiproppene på når du tar de opp), men har heldigvis alltid funnet de igjen! :p Kan vel bruke en dråpe superlim, men ikke fått gjort det ennå...

Endret av Nicolai Hildre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaybird Bluebuds X er perfekte, men du bør kjøpe med skumpropper i tillegg som sørger for at de tetter bedre og ikke minst sitter på plass i øra. Disse heter Comply T500 earbuds og koster 190,- hos Hifi klubben. Kan vel bestilles på nett også for rundt 150,-

Gjør at Bluebuds X blir 10 ganger bedre og stenger ute all lyd (nesten) samt at de sitter som støpt i ørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...