Gå til innhold

Kompresjonstøy er en bløff


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig sant ! :p

Uniformen er jo:

cycling-compression-tights.jpg

+

15trademark-pic1-master675.jpg

+

Black-Chateau.jpeg?v=1395865548

+

The-North-Face-Base-Camp-Duffel-Bag-Large-AW13-Travel-Bags-Grey-Pink-AW13-T0ASTEB47.jpg?w=2000&h=2000&a=7

ELLER (avhengig av hvor de er på tur, eller begge)

Prada-Saffiano-Lux-Tote-Bag.jpg

+

DSC_0687.jpg

+

BeatsByDrDre_TG.jpg

+

images?q=tbn:ANd9GcQAJ8KZZF7xaXX2xIvFAjoXVa0pp5sg2HlTvnvVN9mXTNCtp9aj

The outfit for jenter fra 11-33 år, fra grunnskolen til 5. året på juss

Jeg fikset litt på posten din (som like fullt er 11/10). I alle fall når de har kommet seg over på jussen (gjerne før) blir de kvitt 14-på-dusinet-billigveskene til Michael Kors og går for en Pradaveske i stedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikset litt på posten din (som like fullt er 11/10). I alle fall når de har kommet seg over på jussen (gjerne før) blir de kvitt 14-på-dusinet-billigveskene til Michael Kors og går for en Pradaveske i stedet ;)

Jeg registrerer at lønnsgapet mellom menn og kvinner nå tydeligvis svinger i kvinners favør med god margin, for når vesker til 3000,– er "14-på-dusinet-billigvesker" så er det åpenbart at kvinner vasser i penger. :p

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerer at lønnsgapet mellom menn og kvinner nå tydeligvis svinger i kvinners favør med god margin, for når vesker til 3000,– er "14-på-dusinet-billigvesker" så er det åpenbart at kvinner vasser i penger. :p

;)

Det handler vel først og fremst om prioriteringer. :p I likhet med folk som "må" ha hi-fi-kabler til flerfoldige tusen fordi 0ene og 1ene går så mye bedre i dem enn i andre kabler.

Uansett:

Ungdom i 16-19-årssegmentet som bor hjemme og ikke har noen andre utgifter, trenger ikke veldig mange ekstravakter på jobb for å kunne kjøpe seg en sånn. Når alle inntekter kan gå inn i rent forbruk, får man gjerne dyre vaner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...