Gå til innhold

Captains of Crush


Ove_68

Anbefalte innlegg

Bestilte meg nettopp en Captain of Crush for å prøve å få gjort noe med det dvaske grepet mitt.

I følge veiledningen skulle jeg ha sett på 6-10 repetisjoner. Så langt alt vel og bra, men de håndtakene er så rue at etter de første tre settene er jo hele huden i håndflatene slipt bort.

Noen som har erfaring med (løsning på) dette? Eller er det nok et ubrukelig produkt jeg har kjøpt?

Eller er det bare jeg som må ta meg sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

CoC er IKKE noe drit... Mest kurrante grippersa du får tak i... Jeg er aktiv håndbakbryter og i dette miljøet er en sterk hand alfa omega, ingen veg rundt ett sterkt grep/Hand, styrken til en person her blir av og til målt i CoC, nett som på byen når folk spør deg hvor mye du benker :).. Siden du er ny, hvilken trener du med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CoC er IKKE noe drit... Mest kurrante grippersa du får tak i... Jeg er aktiv håndbakbryter og i dette miljøet er en sterk hand alfa omega, ingen veg rundt ett sterkt grep/Hand, styrken til en person her blir av og til målt i CoC, nett som på byen når folk spør deg hvor mye du benker :).. Siden du er ny, hvilken trener du med ?

Jeg kjøpte den som heter "Trainer" Klarer relativt greit 12 reps, så jeg må nok gå opp et hakk tenker jeg. Uansett så ga den meg en rimelig hard behandling i håndflaten før jeg fikk tips om serviett og tape...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den, er jo mer mann å bruke dem slik de kommer. Men seriøst, henda mine ble forvandlet til sandpapir. Det førte at samboeren min hatet når jeg tok på henne, og jeg forstod henne godt. Det ble faktisk et problem! Ellers, tren med dem daglig i en måned, også prøv å runk! Good luck bro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Ser den, er jo mer mann å bruke dem slik de kommer. Men seriøst, henda mine ble forvandlet til sandpapir. Det førte at samboeren min hatet når jeg tok på henne, og jeg forstod henne godt. Det ble faktisk et problem! Ellers, tren med dem daglig i en måned, også prøv å runk! Good luck bro

Det er bare å være tålmodig. I starten blir huden slitt av og man få gnagsår og flassing, men etter hvert vil kroppen kompensere slitasjen med kraftigere hud. På en god dag tar jeg #3 med høyrehånda og jeg har helt glatt hud uten træler. Jeg har også aldri brukt kalk/magnesium.

Endret av Vrimmel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...