Gå til innhold

Vil og MÅ ned, men har ikke tid :/


hope11

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Annonse

Tusen takk for det, jeg er over lykkelig, men hardt arbeid lønner seg, det går sakte, men da håper jeg det holder seg borte også :DDet er deilig å kunne bevege seg friere, å kunne legge ut på lange fjellturer, uten å verke overalt, så bare det motiverer til videre fremgang, målet er å komme lenger ned å kanskje bli kvitt astma`en min, det er det legen har forespeilet meg om jeg kommer meg ned :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bare innom å hilser på, for å si at jeg fortsetter å jobbe meg nedover, det går litt sakte, men jeg er nå gått fra 102, ned til at jeg nå ser 7 tallet for første gang på mange mange år. DET var deilig det, 4 svangerskap har gjort sitt, så jeg må nok få hjelp til å få bort litt hud eller noe etterhvert om jeg ikke klarer å strammed et opp selv, men det får jeg se på når jeg er kommet i mål, jeg fortsetter til jeg ser 6 tallet TJOHO dette er gøy!!!

Klærne renner av meg nå, å jeg må snurpe de på med belte, å jeg drukner i kommentarer på hvor flott jeg ser ut,d ette er bare herlig! Tusen takk for all god hjelp her inne, dere har vært suverene!! Jeg setter kjempe stor pris på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, jeg synes selvd et går veeeeldig sakte, men det går i det minste i riktig retning. Å som fulltidsstudent, med 4 barn, hvorpå eldste er autist, så har jeg lite tid til å prioritere meg selv like mye alltid, da jeg må se på lekser, hente/bringe, kjøre på fritidsaktiviteter, og være med familien, men jeg gjør så godt jeg kan :)

Jeg meldte meg inn i VG`s vektklubb for å kunne føre opp maten hele tiden,s amt å finne oppskrifter, å når jeg plottet inn målene mine der, fikk jeg opp 1300 kcal, så jeg er på det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...