Gå til innhold

Hvem røyker?


SixpackJegeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt samme som PhoenixCircle med meg. Vokst opp med en mamma og stefar som har røyket mye, veldig mye. På tross av dette har jeg alltid mislikt røyk og vært sint fordi mamma røkte inne.

I løpet av mine 29 år har jeg aldri prøvd hverken røyk eller snus og har ingen planer om det.

Flink, du :) Da jeg begynte å røyke var det fortsatt litt "kult", nå er det nesten flaut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte skorsteinskarrieren tidlig. Det var vel nesten i barneskolealder. Dog ble det vel ikke etablert som en uvane før 15 års alderen. Fortsatte vel så i ti år før man kutta det ut etter at kroppen reagerte negativt på det.

Så ble det litt murring igjen siden jeg er altfpr svak og startet opp igjen fullt ut og det varte vel i litt over et halvt år tror jeg før man hostet og pep som en gal og fant ut at nei, dette blir tullball og har latt det ligge siden.

Snus er også brukt opp igjennom innimellom slagene. Har vært tider da det gikk både røyk og snus også samtidig. Dog så fant jeg at snusen var mye enklere å kutte ut enn røyken.

Nå bruker jeg ingen av delene.

Det er en aldri så liten fare gjerne når det er partaj i nærheten. Da forsvinner alle sperrer og dumskapen overtar helt. Lenge mellom hver gang forsåvidt. Jeg er faktisk ikke helt sikker på når forrige fest var.

Lever ikke som en kristen, men har i grunn ikke råd til playboylivet lenger. Med sterk sosial angst så er man ei heller dradd inn i situasjoner som inviterer til lystige lag. Det blir som å være sammen med en annen art som er skremmende helt til man tipper over punktet hvor man gir mer f.. Og da er jo blackout city rett rundt hjørnet og det er ikke alltid det er like kult å våkne opp etter et besøk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...