Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper VIRKELIG 30årene blir bedre enn 20årene... for strengt tatt har ikke de vært gode, bare vonde:(

Æsjda, så leit. Håper du kan snu det.

Siden vi holder oss til trening og helse her i forumet, kan jeg i alle fall si at etter 30 begynte resultat av styrketrening å vise seg ordentlig, vekten har holdt seg stabil (var 8-10 kilo tyngre i 20 årene), jeg har lært mye om kosthold og trening og har blitt bedre på å gjøre bra valg for meg selv.

Jeg driter mer i utseendepress utenfra (blader, reklame osv), bryr meg mindre om hva andre mener, er mer takknemlig og glad for det jeg har.

:)

36år.. Noen ganger føler jeg meg litt gammel på gymet, men da tenker jeg på....

Moren min som meldte seg inn på ett gym for noen noen måneder siden i en alder av 65år etter å ha avsluttet ett år med cellegift og stråling.. Hun er verdens tøffeste og beste mamma! Jepp, man blir aldri for gammel til å se opp til mamma'n sin.. :blush:

Etter å ha lest her så er nesten gamlemor :D Jeg blir 33 til høsten, men må si at det å bikke 30 tallet var helt fantastisk! 31 var det året jeg så mest opp til da jeg kom over dette:

[ATTACH=full]12185[/ATTACH]

så det er bare til å glede dere ;)

31 her, HEEEELT ok det ja!! :rofl: Du ække no gamlemor!!

Annonse

24 i år. Helt surrealistisk å se det svart på hvitt egentlig, hvor har det blitt av de siste årene :mellow: Alt gikk så mye treigere når man gikk på skole føler jeg...

Anywhoo, skulle ønske jeg hadde likt styrketrening og begynt med det for 5-6 år siden, men better sooner than never I guess ;)

Annonse

Jeg er 37. Drar opp snittet her en god del, skjønner jeg. :D

Hadde overhodet ingen problemer med å fylle 30 og ser heller ikke mørkt på at jeg nærmer meg 40. Thats life. Og alternativet hadde vært verre, som det heter i det nå noe forslitte uttrykket.

Jeg er 37. Drar opp snittet her en god del, skjønner jeg. :D

Hadde overhodet ingen problemer med å fylle 30 og ser heller ikke mørkt på at jeg nærmer meg 40. Thats life. Og alternativet hadde vært verre, som det heter i det nå noe forslitte uttrykket.

Det blir bare bedre og bedre spør du meg! Skulle bare ønske at tryggheten og kunnskapen som finnes nå, hadde vært iboende sånn rundt 18-20 åra :p

Det blir bare bedre og bedre spør du meg! Skulle bare ønske at tryggheten og kunnskapen som finnes nå, hadde vært iboende sånn rundt 18-20 åra :p

Å få noen flere år på ræva føles bare betryggende, men ja, både selvsikkerthet og trygghet skulle man gjerne hatt når man var 18-20:)

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...