Gå til innhold

Aldern på folk her inne


Tor Olav

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper VIRKELIG 30årene blir bedre enn 20årene... for strengt tatt har ikke de vært gode, bare vonde:(

Æsjda, så leit. Håper du kan snu det.

Siden vi holder oss til trening og helse her i forumet, kan jeg i alle fall si at etter 30 begynte resultat av styrketrening å vise seg ordentlig, vekten har holdt seg stabil (var 8-10 kilo tyngre i 20 årene), jeg har lært mye om kosthold og trening og har blitt bedre på å gjøre bra valg for meg selv.

Jeg driter mer i utseendepress utenfra (blader, reklame osv), bryr meg mindre om hva andre mener, er mer takknemlig og glad for det jeg har.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36år.. Noen ganger føler jeg meg litt gammel på gymet, men da tenker jeg på....

Moren min som meldte seg inn på ett gym for noen noen måneder siden i en alder av 65år etter å ha avsluttet ett år med cellegift og stråling.. Hun er verdens tøffeste og beste mamma! Jepp, man blir aldri for gammel til å se opp til mamma'n sin.. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest her så er nesten gamlemor :D Jeg blir 33 til høsten, men må si at det å bikke 30 tallet var helt fantastisk! 31 var det året jeg så mest opp til da jeg kom over dette:

[ATTACH=full]12185[/ATTACH]

så det er bare til å glede dere ;)

31 her, HEEEELT ok det ja!! :rofl: Du ække no gamlemor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 i år. Helt surrealistisk å se det svart på hvitt egentlig, hvor har det blitt av de siste årene :mellow: Alt gikk så mye treigere når man gikk på skole føler jeg...

Anywhoo, skulle ønske jeg hadde likt styrketrening og begynt med det for 5-6 år siden, men better sooner than never I guess ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 37. Drar opp snittet her en god del, skjønner jeg. :D

Hadde overhodet ingen problemer med å fylle 30 og ser heller ikke mørkt på at jeg nærmer meg 40. Thats life. Og alternativet hadde vært verre, som det heter i det nå noe forslitte uttrykket.

Det blir bare bedre og bedre spør du meg! Skulle bare ønske at tryggheten og kunnskapen som finnes nå, hadde vært iboende sånn rundt 18-20 åra :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bare bedre og bedre spør du meg! Skulle bare ønske at tryggheten og kunnskapen som finnes nå, hadde vært iboende sånn rundt 18-20 åra :p

Å få noen flere år på ræva føles bare betryggende, men ja, både selvsikkerthet og trygghet skulle man gjerne hatt når man var 18-20:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...