Gå til innhold

Hvor uthvilt og opplagt er du?


Ojive

Anbefalte innlegg

Ble en 1'er i dag. Siste halvåret har det vært helt jævlig å få gjort alt man skal. Føler mye av dagen bare går med på å stirre inn i dataskjermen eller boka uten å klare å bevege meg videre. Prøver alltid å få meg over 8 timers søvn. (8,5 timer er optimalt), men selv om jeg våkner av meg selv til omtrent samme tid hver dag, har det ingenting å si: er like dautrøtt. Sovner på lesesalen, i sofaen, på t-banen. Det å følge med på forelesninger føles umulig, noe som er frustrerende, for temaene interesserer meg jo.

Det mest tragiske: jeg kan ikke drikke kaffe :sleep:

Utbrent...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kronisk B-menneske, og har vært det hele livet (i følge min mor). Er dermed aldri særlig opplagt når jeg våkner. Før gikk alt veldig treigt med meg før klokka 12 på formiddagen, men dette har blitt mye mye bedre nå som jeg er eldre. Er ALDRI kveldstrøtt, kan gå å være dautrøtt hele dagen for så å kvikne til når klokka bikker 19. Er absolutt mest våken, energisk og kreativ på kveldstid. Bruker alltid laaaang tid på å sovne.

Blir fysisk dårlig av å ha under 6 timer søvn, hodepine, kaldsvette, kvalme. Noen ganger kaster jeg opp fordi jeg blir så trøttkvalm. Prøver derfor mitt beste å ha over 7 timer søvn på tanken!

EDIT: Drikker på tross av b-menneskestatus ikke noe særlig med koffein. Blir en redbull hvis jeg er helt zombie, ellers drikker jeg nesten aldri kaffe utenom kafékos.

Herregud, som å lese om selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...