Gå til innhold

Det BESTE proteinpulveret


Engla

Anbefalte innlegg

Skal nå kjøpe meg proteinpulver (for første gang) og jeg har rett og slett ikke peiling på hva som er best. Kommer til å bruke det mest i bakst (pannekaker, vafler osv). Hva anbefaler dere?

Forresten, jeg har lyst til å teste disse pannekakene men som dere vet så har jeg ikke proteinpulver enda, er det noe proteinpulveret kan erstattes med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.norkost.no/products/activate-elite-gold-isolat-3000g

Anbefaler dette fordi det er 50/50 myse og kasein som gjør det egnet til langt mer enn shakes, blander du det med mindre vann får du en slags krem.. :D

-Kan også brukes i fluff pga kaseinet

-Veldig god på smak

-Rask levering (!)

-Du får det du betaler for

Erstatt proteinpulveret i oppskriften med annen tørrvare + eggehvite for mer protein. Evt bruk kokos, mandelmel(hvilket som helst nøttemel) som både inneholder protein og er da en god tørrvare-erstatter for proteinpulver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakepro er bra til bakst, det er smaksnøytralt og tåler høye temperaturer. Fåes på helsekost. Angående vanlig proteinpulver skal jeg ikke uttale meg om hva som kvalitetsmessig er best, men jeg bruker dette: http://www.iherb.com/HealthSmart-Foods-Inc-Chocolite-Protein-Chocolate-Fudge-Brownie-14-7-oz-418-g/29972#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=protein shakes&rc=422&sr=null&ic=3 fordi de smaker helt amazing. French Vanilla og Banana Cream fra samme merke er også heaven. Nå har jeg bestilt meg Cappuccino, venter spent på å teste det i proteinkaffen til frokost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut :D det kan også brukes i bakst? Burde man helst velge vanilje da, eller kvitter det? Og hva er egentlig myse og kasein? :p

Jeg har iallefall alltid brukt vanilje i bakst uten problem:happy:

Både myse og kasein er basert på/et bi/resteprodukt fra osteproduksjon og gått igjennom en filtreringsprosess før det endte opp i proteinbøtte - men opptakstiden i kroppen er forskjellen (myse = rask, kasein = treg)

kort sagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Har forresten kjøpt meg BCAA som jeg skal ta før og etter trening, og det stod at det fulgte med en måleskje når jeg bestilte, men det var ikke med. Skal ta 5 gram, hva tilsvarer dette? En teskje?

Sikker? De er ofte nedgravd i boksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Brukte gold isolat før, men nå synes jeg at Dalblads Three in One fungerer bedre. Dyr, (med mindre du bor nær Sverige som jeg), men du får jaggu det du betaler for. Inneholder både myse, kasein og protein fra egg, som sammen med de to andre gir en helt super boost på den anabole prosessen. Iallefall ser det sånn ut på treningsdagboken. Smaker som Oboy, og blandes veldig lett ut selv med små mengder væske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Er småkresen på smak og har prøvd tusenvis (nei da, overdriver ikke en smule) og kommet over mange som er ok/ok+/gode, men ingenting slår protein delite sine smaker.. De er bare latterlig gode:

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/protein-delite

Smak er nå èn ting, konsistensen noe helt annet. Jeg er ikke så kresen på smak, men om jeg merker så mye som et lite korn av pulveret, da er løpet kjørt. Jeg har som krav at et godt pulver skal løses opp like godt som oboy...Gjør Delite det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...