Gå til innhold

Er Plumbo rasister?


maiine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tåpelige Norge er så forbanna opptatt av å være politiske korrekte at de gjør en liten fillesak til en stor sak, møkkaland vil heller jeg si... Kjenner jeg blir veldig oppgitt og min side av saken kan dere forøvrig lese her http://www.helenedrage.com/?p=4370

Merkelig at man skal sutre over å bli kalt moccamenn (for de sier det som i mocca sjokolade og ikke som med utenlands aksent) men så i neste øyeblikk kalle andre for fittetryner, det blir for dumt, null sympati for Madcon i dette tilfelle! Litt humor må man faktisk ha og Plumbo sa unnskyld, men Madcon så vel snittet til å få litt sympati poeng...

Hehe la ut innlegget ditt på min profil nå og er beredt til å forsvare dine synspunkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, plumbo er ikke rasister!! var en dårlig spøk å komme med.. men uansett madcon burde tåle litt!!! Når han ene fra madcon kommer med uttalelser som "jævla fittehull" " Skal kaste driken på trynet" synes jeg er helt unødvendige.Er det plutselig greit å kalle folk fittetryne? Synes også den episoden når han ene fra kaziers bandet heller øl over hodet til han lars, det synes jeg er helt unnødvedig og idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...