Gå til innhold

Er Plumbo rasister?


maiine

Anbefalte innlegg

Å kalle det som skjedde her for rasisme er rett og slett et svik og et hån mot de som faktisk opplever rasismen på kroppen med jevne mellomrom. FN har vel en definisjon på rasisme og slik jeg leser den definisjonen, har det ingen ting med dette å gjøre. Det lå ikke ondsinnet bak dette, men var heller et dårlig forsøk på å være morsom. Når rasismekortet blir spilt ut til det fulle hver eneste gang det diskuteres hudfarge eller etnisitet, blir folk til slutt såpass lei at man ikke tar det alvorlig når det er nødvendig. De som er alvorlig rammet, kommer i skyggen av disse to som selv ikke har noe problem med å fleipe mellom alt mellom himmel og jord. Trist utvikling i samfunnet, og jeg tviler sterkt på at det kommer til å bli bedre når man hele tiden roper ulv ulv.

Jeg er helt enig med deg der, skrev faktisk et innlegg igår med nogenlunde samme ordlyden som deg. Når man sutrer om rasisme hver gang det ikke er det så kommer folk til å bli lei og gi fullstendig Faen de gangene det faktisk er rasisme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kaller madcon gjerne for mokkamann og what ever, det gir jeg blanke pokker i, kaller de oss for bleikfiser osv, ja da bør de få høre det de også.. Endelig noen som turte å si noe tilbake til disse guttene.

Kan en ikke heller konsentrere seg om de viktigere tingene i livet enn dette dritet? For dette er veldig lite viktig etter min mening. Og rasistisk var det ikke... Madcon, det er de som er rasistiske her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest hva alle andre har skrevet, men min mening om det hele var at det var en skikkelig dårlig spøk som ikke burde ha blitt sagt høyt. Han beklaget og sa at han ikke mente det slik. Så jeg skjønner ikke hvorfor en skal hisse seg så sinnsykt opp, ja, det var en megateit tabbe. Enda verre å si det "foran hele Norge". Men shit happens. Livet går videre. Synes egentlig reaksjonen til Madcon var verre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...