Gå til innhold

Er Plumbo rasister?


maiine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk denne på face'en i dag ;)

Media kødder med puppene til Mia Gundersen, vekta til Tommy Steine, dialekten til Arne Brimi, pikken til Tomas Gjertsen og håret på Donald Trumph,

men GUD BEDRE MEG IKKE SI NOE OM HUDFARGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ganske ufattelig at en kommentar på Spellemann kan danke ut viktige nyheter som kantra cruiseskip i middelhavet. Snakk om prioritering. Orkan i fingerbøl, og Plumbo skal tas for rasisme. Det er slutt på kaffe mocca, moccabønner, black boy pepper.... Si neger og du kan bli skutt for rasismehets.... Pakkis er fyfy, selv om nordpolen er full av den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne på face'en i dag ;)

Media kødder med puppene til Mia Gundersen, vekta til Tommy Steine, dialekten til Arne Brimi, pikken til Tomas Gjertsen og håret på Donald Trumph,

men GUD BEDRE MEG IKKE SI NOE OM HUDFARGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ganske ufattelig at en kommentar på Spellemann kan danke ut viktige nyheter som kantra cruiseskip i middelhavet. Snakk om prioritering. Orkan i fingerbøl, og Plumbo skal tas for rasisme. Det er slutt på kaffe mocca, moccabønner, black boy pepper.... Si neger og du kan bli skutt for rasismehets.... Pakkis er fyfy, selv om nordpolen er full av den....

Så den i går jeg og:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kalle det som skjedde her for rasisme er rett og slett et svik og et hån mot de som faktisk opplever rasismen på kroppen med jevne mellomrom. FN har vel en definisjon på rasisme og slik jeg leser den definisjonen, har det ingen ting med dette å gjøre. Det lå ikke ondsinnet bak dette, men var heller et dårlig forsøk på å være morsom. Når rasismekortet blir spilt ut til det fulle hver eneste gang det diskuteres hudfarge eller etnisitet, blir folk til slutt såpass lei at man ikke tar det alvorlig når det er nødvendig. De som er alvorlig rammet, kommer i skyggen av disse to som selv ikke har noe problem med å fleipe mellom alt mellom himmel og jord. Trist utvikling i samfunnet, og jeg tviler sterkt på at det kommer til å bli bedre når man hele tiden roper ulv ulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et nyttigt tips til alle i disse rasistiske utspill tider.

Det er ikke lenger lov til å si "familiens sorte får".

Det heter nå "sau med tilpasningsvansker.....!!!:p

hahaha, nå måtte jeg le!

Syns spøken var god, ordspillet var bra, jeg lo :thumbsup: Har en venn som er... farget? Han kaller meg bleikfis all the time.. Kan ikke akkuratt si jeg tar meg noe særlig nær av det, det er jo tross alt sannheten...:meh::rofl: Hadde skjønt reaksjonene om de hadde stått på scena og sakt " svartepakkismenn", eller "udugeligenegermenn"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Vassli

Håper alt madcon gir ut framover ikke selger eller får seere, og ikke minst at han Terje tosken knekker fingrene så han ikke klarer å spille gitar mere! Makan til folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...