Fredrik Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har fått en god del treff på bloggen idag ja, er vist mange som deler den linken. Kan jeg spørre hvor du har sett den? Sett den i flere diskusjoner på VG Nett og Dagbladet tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har fått en god del treff på bloggen idag ja, er vist mange som deler den linken. Kan jeg spørre hvor du har sett den? Farsott over hele newsfeeden på facen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Drage Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Farsott over hele newsfeeden på facen. Er vist populær idag da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Drage Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Farsott over hele newsfeeden på facen. Er vist populær idag da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Legen min kalte meg en gang bleikfeit, kan jeg kalle henne rasist? Helene Drage 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deportista Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Tåpelige Norge er så forbanna opptatt av å være politiske korrekte at de gjør en liten fillesak til en stor sak, møkkaland vil heller jeg si... Kjenner jeg blir veldig oppgitt og min side av saken kan dere forøvrig lese her http://www.helenedrage.com/?p=4370 Merkelig at man skal sutre over å bli kalt moccamenn (for de sier det som i mocca sjokolade og ikke som med utenlands aksent) men så i neste øyeblikk kalle andre for fittetryner, det blir for dumt, null sympati for Madcon i dette tilfelle! Litt humor må man faktisk ha og Plumbo sa unnskyld, men Madcon så vel snittet til å få litt sympati poeng... Hehe la ut innlegget ditt på min profil nå og er beredt til å forsvare dine synspunkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvor ser man antall hits på et blogg-innlegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Drage Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hehe la ut innlegget ditt på min profil nå og er beredt til å forsvare dine synspunkt Hoho, hold meg oppdatert Deportista 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Drage Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvor ser man antall hits på et blogg-innlegg? Spørs hva blogg til blogg, jeg har wordpress på mitt domene og der har jeg egen statistikkside Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 http://rabiatius.com/2012/01/15/dere-er-fittehol-alle-sammen/ Rabiatus får sagt det, med litt ekstra krutt;) Har blitt lagt til enda litt mer! Her snakker vi bra blogg-innlegg! Har lest litt av Rabiatus før, absolutt ikke dum fyr, ganske skarp! T-bone 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultraboy Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Nei, plumbo er ikke rasister!! var en dårlig spøk å komme med.. men uansett madcon burde tåle litt!!! Når han ene fra madcon kommer med uttalelser som "jævla fittehull" " Skal kaste driken på trynet" synes jeg er helt unødvendige.Er det plutselig greit å kalle folk fittetryne? Synes også den episoden når han ene fra kaziers bandet heller øl over hodet til han lars, det synes jeg er helt unnødvedig og idiotisk. Deportista 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Drage Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg ser min statistikk slik du ser på bildet men du kan også klikke på site stats under dashbord fana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Det er for bloggens administrator, Gamla. Videre diskusjon rundt tekniske løsninger på blogger kan tas over PM Gamla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chwik Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Storm i et vannglass! Eller skal vi si ølglass! Deportista, Cheesecake og Helene Drage 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Drage Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Verste er at mange idag ber om unnskyldning, kjenner selv at jeg bare må le av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Storm i et vannglass! Eller skal vi si ølglass! Storm i øl i champagneglass:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 http://www.opplysningskontoret.org/2012/01/15/stolte-mokkakvinner/ T-bone 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 :Dmocca chocolata yaya:whistling: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sindre Roaldsøy Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Syns den kommentaren hans var morsom jeg... Det var tross alt en spøk som det ikke var noe vondt ment med... De burde ta det med en klype salt, og ikke lage massehysteri i media. Finnes viktigere ting enn dette. Stå på Plumbo! T-bone 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chwik Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 doingading, Sindre Roaldsøy, Anreka og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.