Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I kveld er Dream yoghurtis med cookiedough sunt for meg, det øker nemlig livskvaliteten min betraktelig.

Kjøpt meg en sånn jeg å ikveld. Men den ligger fint i fryseren enn så lenge. En porsjon kyllingsuppe, en skål med yoghurt og granola, en kopp te og en halvliter sjokomelk etter trening ble liksom _nok_

Mettdåttno

:D

Fortsetter under...

Det er tullete fordi begrepet "fitnessmat" kan bety så mangt, alt etter hvor en er i sesongen. Skal du delta i fitnesskonkurranse? Skal du øke i vekt? Bygge muskler eller deffe?! Ulike mat pg mengder til ulike hensikter.

Skal en "bulke" vil f.eks peanøttsmør o.l være supert. Skal du deffe; not so much.

Jeg tenkte at man kan gi tips som man har på lur, som burde bli delt med andre. Dette er et treningsforum, så jeg regner med at det ønskes tips om næringsrik mat og ikke crap, eks. speltlumpe chips.

Jeg vil iallefall bli glad for innspill til matvarer jeg ikke har tenkt på, eller retter. Og som du sa, ja det er mye forskjellige kategorier", men ja-takk til tipse uansett. Det er lov å notere ;)

Matvarer jeg bruker i hverdagen:

egg

ost

feit fisk

nøtter

karbonadedeig

kjøtt

avocado

kokosmelk og olje

olivenolje

makrell i tomat

CC

mager kesam

mager vanilje kesam

kylling

mager fisk

frukt

bær

grønnsaker

havre

ris

quinoa

linser

bønner

lompe

Annonse

Jeg tenkte at man kan gi tips som man har på lur, som burde bli delt med andre. Dette er et treningsforum, så jeg regner med at det ønskes tips om næringsrik mat og ikke crap, eks. speltlumpe chips.

Jeg vil iallefall bli glad for innspill til matvarer jeg ikke har tenkt på, eller retter. Og som du sa, ja det er mye forskjellige kategorier", men ja-takk til tipse uansett. Det er lov å notere ;)

ser poenget ditt, men tror ikke du ser mitt! Jeg mener at det finnes en haug av tråder med slik info allerede. Derfor ser jeg ikke poenget i enda en tråd ☺ Om du vil ha mattips, er det bare å sjekke ut trådene under "kosthold" og "oppskrifter/matlaging". Det finnes bla; "hva spiste du til middag i dag?", "dagens oppskrift på facebook", "hva spiste du til frokost i dag?" "Hvordan spiser du havregrøt?" Osv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...