Gå til innhold

Jeg blir sprø!


malicyrus

Anbefalte innlegg

Jeg driver jo å skal ned i vekt, ikveld holder jeg påå å klikke av at jeg har så sug etter potetgull og dipp..... like før jeg får sambo til å kjøre og kjøpe, men da er jo alt liksom ødelagt ...

Er det dumt om jeg spiser litt kylling og cottagecheese nå? Blir nesten sprø her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg driver jo å skal ned i vekt, ikveld holder jeg påå å klikke av at jeg har så sug etter potetgull og dipp..... like før jeg får sambo til å kjøre og kjøpe, men da er jo alt liksom ødelagt ...

Er det dumt om jeg spiser litt kylling og cottagecheese nå? Blir nesten sprø her!!!

Hvorfor i alle dager skulle det være dumt å spise cc & kylling? Håper du tuller! Spiiis om du er sulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått høre j ikke må spise så sent om j skal ned, men jeg er dødssulen.

Det er det totale inntaket ditt av kalorier som teller! Er du sulten så spis, nytter aldri med et så strikt opplegg i lengden om du skal ha en varig endring. Bare tull at man ikke kan spise etter et viss klokkeslett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er ikke ødelagt. En liten glipp ødelegger ikke alt arbeid. Det som ødelegger for deg er den tankegangen du besitter. Det er oppskrift på å lage problemer for seg selv. Spis potetgull og dip, men kanskje ikke hele posen.

Jepp. Men ble ikke noe chips og dipp ikveld.. ble kylling, cottagecheese, og 1 spelt lompe... får ha litt sengekos etterpå da.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. På bildet ditt, hvor skal du ned i vekt?

fått høre j ikke må spise så sent om j skal ned, men jeg er dødssulen.

fått høre j ikke må spise så sent om j skal ned, men jeg er dødssulen.

2. Det handler mer om kroppskomposisjon enn ren vektnedgang

3. Å spise sent, å spise lite og ofte og blabla...bare tull. Kvitt deg med det. Spis proteiner, fett og karbs, men i balanserte og gode mengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det totale inntaket ditt av kalorier som teller! Er du sulten så spis, nytter aldri med et så strikt opplegg i lengden om du skal ha en varig endring. Bare tull at man ikke kan spise etter et viss klokkeslett.

Mhm. okei, jeg spiste ikke så mye idag, er nok derfor jeg er sulten nå. Til frokost tok jeg 2 egg og 1 knekkebrød med peanuttsmør. Til lunsj , ble det 1 kakestykke på kafe med fammen. Til middag ble det kylling,eggerøre, cottagecheese og brokkoli, og nå spiste jeg da dette jeg nevnte ovenfor, altså: kylling og CC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du spiser sent eller tidlig spiller vel strengt talt ingen rolle i forhold til om man skal ned/opp. Var noen teorier om dette på 90+ tallet, men det meste viser til at dette er myter. Som fok har sagt her, så er det (prinsippielt) kcal inn=kcal ut som avgjør. Det er klart andre faktorer sannsynligvis også spiller noen rolle, men i forhold til trening tror jeg det strengt talt kan være gunstig med mat før leggetid. PS kylling/cc er jo skikkelig sunn man i forhold til en god del alternativer:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle når på døgnet du spiser maten din. Er du sulten om morran? Spis mest da. Er du mer sulten på kvelden ? Spis for all del måltidene dine senere dersom du ønsker det!

Det at du ikke skal spise ettr et gitt klokkeslett er en myte. Spis med god samvittighet.

Edit: kom liknende budskap i innlegget over meg som ble post samtidig her, men lar mitt stå likevel da en sannhet ikke kan gjentas ofte nok for å få bukt med denne latterlige, seigpinede myten om at en ikke skal spise på kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...