Gå til innhold

Trening - gran canaria


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært der ett par ganger, men ikke vært på noen gym. Om du trener som meg, med styrke 5-6 ganger i uke. Så har kroppen godt av en ukes pause. Ta deg noen løpetur og la kroppen din hvile, god ferie :)

Om du skal trene der nede, ga ett lite googlesøk opp dette: better bodies gym

Gjekk innpå linken du sendte der, og det går faktisk an for turister seg jeg. Tusen takk for hjelpen :D Ja, må huske at det er ferie og da selvsagt! God sommer videre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det var et treningsenter på det store kjøpesenteret i Puerto Rico sist gang jeg var der nede. Det er ca 5 minutts gange vekk fra stranda. Helt sikkert problemfritt å kunne betale seg inn med ukespass evt bare betale hver gang du skal inn på gymmen. Jeg gjorde dette sist gang jeg var i spania (fastlandet)

edit: Så nå at linken til Tarjeii bekreftet det. Du finner gymmet på kjøpesenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trente på et treningssenter i Arguineguin da jeg var på Gran Canaria for snaut fire år siden. Betalte 5 euro for dagspass. De hadde stenger, vekter, benker og knebøystativ + en del manualer. Det lå litt øst i Arguineguin, litt bortgjemt i en smal gate. Jeg vet ikke hva som finnes i Puerto Rico av treningssentre. Det er sikkert noen bedre der, men hvis du ikke finner noe i Puerto Rico, men føler du MÅ trene, så er det i Arguineguin helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...