happyhea Skrevet 5. juli 2013 Skrevet 5. juli 2013 Du kan alltid pusha deg sjøl litt hardare (går på repeat i håve under siste sett:) Prioriterer forøvrig å holda meg unna failure (trener styrke ikkje bodybuilding). Siter
isadres Skrevet 5. juli 2013 Skrevet 5. juli 2013 En venn av meg har denne; "Om jeg ikke klarer dette, så vinner terroristene". Jeg har adopetert den. Siter
Khaleesi Skrevet 11. juli 2013 Skrevet 11. juli 2013 Kjæm itj sjølsæ, få rævva i gir! -Trønder- Siter
Emilseeeeen Skrevet 16. juli 2013 Skrevet 16. juli 2013 "If you think you can, you can. If you think you can't, you're right." Siter
AuroraMarie Skrevet 18. juli 2013 Skrevet 18. juli 2013 Årh, fantastisk! Fikk skikkelig tattis-inspirasjon nå, hehe. Siter
AuroraMarie Skrevet 18. juli 2013 Skrevet 18. juli 2013 Jeg har ett par: "If you have discipline, drive and determination....nothing is impossible." -Dana Linn Bailey Dreams are for dreamers, goals are for achievers. "Strength is the product of struggle. You must do what others don't to acheive what others won't." -Henry Rollins "There is only one way to avoid criticism: do nothing say nothing and be nothing." -Aristotle Og "Hakuna Matata" edit: skriveleif Siter
Lagset Skrevet 15. august 2013 Skrevet 15. august 2013 Det finnes ikke problemer, bare utfordringer! :cool: Siter
Shenjing Skrevet 17. august 2013 Skrevet 17. august 2013 Be nice, but don't take any shit. Dekker det meste av livets (u)muligheter. Siter
Gjest ??? Skrevet 17. august 2013 Skrevet 17. august 2013 "Train like a beast. Think like a boss. Act like a gentleman." Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.