Jump to content

Emilseeeeen

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

  1. Selv så er jeg ikke så.. streng ( ?? ) på det som går på å måle, veiing og logging av inntak. Men jeg følger med på hva jeg spiser og passer på å få til en økt 5-6 ganger i uken.. Vi er alle forskjellige og en burde gjøre det du selv føler er innafor og det du kan leve med. Gjør det det du selv vil og føler er greit, ikke det andre vil at du skal gjøre! Men nå finnes det sikkert folk som ikke er enig i det da
  2. Kilden er ernæringsfysiolog Brooke Schantz ved Loyola University. Artikkelen er bare oversatt og gitt ut på KK. det er utdrag fra en annen artikkel på en annen side. (Is there such a thing as eating too many fruits and vegetables?) Sånn om du ikke så det selv
  3. Heij. Du kan jo sjekke ut denne linken her, om den gir deg noen svar. FRUKT: - Ikke spis ubegrensede mengder - kk.no
  4. 21 åring. Veldig treningsinteressert blitt. Koser meg med det :) Trener både inne (styrke) og ute (sykling)! Jippi...

  5. Veldig treninginteressert blitt..

  6. Hei. Jeg har Sigma PC 25.10 . brukt den veldig mye og er happy med den. billig klokke, viser puls,maxpuls osvosv.. Om du ikke trenger GPS og alt det der, så er det ikke grunn til å bruke tusenlapper på en klokke, spør du meg.
  7. om du vil ha noe form for GPS sporing der du har løpt, så kan du alltids finne en APP på telefonen din ( om du har smarttlf ) f.eks STRAVA. Da slipper du å bruke xxxx tusen på klokka, så kan du heller kjøpe en som koster x hundre også greier du deg sikkert helt fint. Strava viser også kaloriforbruk, sikkert ikke noe mindre nøyaktig enn vanlige klokker, men jeg ekke sikker. Du kan også kjøpe pulsbelte til denne. ( bare ett forslag ) Du har heller ikke skrevet at det er nødvendig for deg med GPS på klokken du skal ha, så da kan det jo også være billigere alternativer om dette ikke er noe krav.
  8. Inne bruker jeg ikke sko! Ute ( når jeg sykler ) bruker jeg shimanosykkelsko, dritdyre, så føler jeg må bruke de så ofte som mulig.
  9. "If you think you can, you can. If you think you can't, you're right."
  10. Det er vel ingen grunn å tvinge deg selv til å holde på med det om du absolutt ikke har lyst. Da vil du kanskje holde ut i en liten stund før det sier helt stopp og du er møkk lei også stopper du heeelt. Vil da tro at det er bedre for deg at du kanskje trener litt sjeldnere evt tar en liten pause slik at du får lysta tilbake. Fortsetter du å tvinge deg selv til å holde på med noe du ikke har lyst til, så får du dårlige resultater, dårlig innsats og resultatene dine vil ta enda lengre tid og du kan ende opp med å slutte helt med treninga. Men om du gir deg fordi du ikke går ned like fort som i starten, så må det vel sies at det er slik for de fleste. Kiloene ryker fortere i starten enn hva de gjør etterhvert. Se tilbake til hva som motiverte deg til å starte med trening. Om du føler at lårene dine ikke blir noe mindre så kan det jo være noe med treningsprogrammet ditt. Kanskje si litt om hvordan/hva du trener. Det er mange som finner motivasjon med å bruke målebånd der de vil bli større / mindre, det kan jo være at det hjelper deg også.
  11. Treningskompisen min ditcha meg for å være med dama si... IKKJE bra
×
×
  • Create New...