Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ting som sies indirekte er det ikke vits i å bry seg om, det er pga sånne ting det blir krig i verden av. Du har en heidundrendes rå park, vær stolt av den:)

Det varmet hjeret, tusen takk. Jeg tåler det om noen sier at slike navler ikke er noe pent å se på, det er ikke sånn at jeg vil dekke til den av den grunn. Hadde bare vært trøstende om noen her inne hadde samme problem eller en kur som kunne fjerne/redusere problemet.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30413-luksusporblem/#findComment-1037111
Del på andre sider

Hadde jeg vært barsk nok så, hadde jeg postet et bilde av navelen min, som får navelen din til å se perfekt ut i forhold, men så barsk er jeg ikke.:cautious:

I garderoben på gymmen var det en som lurte på hva som hadde skjedd med magen min, om jeg hadde blitt knivstukket.... Ja faktisk, men ikke i magen svarte jeg, det er fordi jeg har vært skikkelig feit....

Men når jeg blir litt i overkant detaljfiksert på enkelte ting som kanskje ikke er så perfekt på kroppen min, eller andres kropp for den saks skyld, så ber jeg meg selv ta meg en bolle, fordi jeg da er litt på ville veier mentalt.

Jeg har innsett at jeg aldri kommer til å bli perfekt, selv ikke avansert kirurgi kan fikse det, men kombinasjonen av at jeg nettopp er meg + en frisk og sprek kropp burde være en ganske bra "pakke", og om noen skulle finne på å begynne å plukke fra hverandre den pakka ved å påpeke det ene eller andre som er galt med meg, så f@ck dem, det sier mer om dem enn om meg.

Og den delen av pakken din jeg ser på bildet ditt, ser ganske så bra ut spør du meg:whistle:

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30413-luksusporblem/#findComment-1037116
Del på andre sider

Den kyniske delen av hodet mitt mistenker at du fisker litt etter komplimenter. Ikke noe galt med det assa, og du ser absolutt flott ut.(y) Når det kommer til kroppslige "uperfektheter" så har jeg til gode å møte et menneske uten et arr, fødselsmerke elle noe annet. Jeg ville vært svært skeptisk til en slik person i såfall. Uperfeksjoner er tegn på et levd liv. Jeg digger ikke arret etter den gangen jeg falt av huska, eller da jeg kjørte overarmen inn i et rustent gjerde, men de er jo bare en del av historien om livet mitt. Dessuten bør man huske på at folk er mer opptatt av seg selv enn dine "feil".

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30413-luksusporblem/#findComment-1037125
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...