Gå til innhold

Jen Selters tips for rumpetrening


Anbefalte innlegg

Om øvelsene er egnet til å gi "dat ass" er i bunn og grunn et utelukkende nei, uten å ta hensyn av hva Hvermansen synes er dat ass(personlige meninger er ikke målbart), samt utgangspunkt/genetiske forutsetninger.

Øvelse i seg selv byr ikke på store utfordringer ift belastning, og dermed gjør det vanskelig å faktisk bygge.

-Stram og hold - vel ja fint, du aktiverer men ikke stort mer enn det. Fint å kunne bruke/gjenkjenne til du faktisk skal trene

-trappemaskin - cardio

-knebøy med ball mot vegg - for lite belastning til å kalles styrketrening etter et visst nivå (at man klarer 15+ knebøy med egen kroppsvekt)

-gå baklengs på 3d-mølle - cardio

-bulgarske utfall - heey, første styrkeøvelsen!

-donkey kicks - fin å bruke som aktivering, men ankelvekter gir ikke store belastningen

-knebøy med vekter - andre styrkeøvelsen!

-beinpress - tja, ok. men hvordan hun former leggene med beinpress, den var fin :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepsipepsi, jeg hadde tenkt å gå riktig vei på mølla i kveld, men fuck that shit- jeg går baklengs (og regner med jeg kommer hjem med tidens ræv :cat:

Første gangen jeg har sett noen si "jepsipepsi" og "fuck that shit" i samme setning. :D

Men ja, og du vil få en god start dersom du går baklengs hjem fra jobb i dag hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg har sett noen si "jepsipepsi" og "fuck that shit" i samme setning. :D

Men ja, og du vil få en god start dersom du går baklengs hjem fra jobb i dag hehe.

*knis* Det er en første gang for alt, har jeg hørt ;)

Sier du det? Ja, da blir det baklengsgåing hjem også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...