Gå til innhold

Kreatin !


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det virker veldig merkelig at du ikke skal ha det med i diettperioden.

Eneste grunnen jeg kan tenke meg til det er ford dietten baserer seg på at du skal veie deg.

Og ved å slutte på kreatin så får du en motivasjonsboost av å miste 1 kg (som er omtrent rein vannvekt)

Ville egentlig anbefalt å fortsette med kreatin i perioden for å kunne yte litt ekstra på trening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]144660[/ATTACH]

Selger dette siden jeg ikke får brukt det. Går nå på diett, og skal gjøre det en god stund fremover.

Så da er det bedre at den blir brukt i stedet for å bare ta plass i skapet. :wacky:

Noen interesserte? :joyful:

Jeg er int, men forstår heller ikke hvorfor du ikke skal bruke det selv om du er på diett ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så og si ikke brukt kreatin i det hele tatt, men gikk opp når jeg gjorde. Og JA jeg skal veie meg disse ukene jeg holder på med vekten.

Og dette tror du var fett?

Kreatin vil være nyttig på diett for å vedlikeholde muskelmasse og styrke samt forbedre restitusjon. Vil egentlig si det er "viktigere" å bruke kreatin på et kcal underskudd en på et overskudd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette tror du var fett?

Kreatin vil være nyttig på diett for å vedlikeholde muskelmasse og styrke samt forbedre restitusjon. Vil egentlig si det er "viktigere" å bruke kreatin på et kcal underskudd en på et overskudd :)

Nei trodde ikke det var fett, men siden jeg skal veie meg så ville jeg bare la være å bruke det i den perioden.

Men takk for tips! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Effekten av et jevnt inntak av kreatin på prestasjon og økning av styrke/muskelmasse er rimelig klar i positiv forstand. Skrev nylig bacheloroppgave om dette emnet.

TL;DR: Bruk kreatin, ca 3 g daglig. Hver dag.

:) kan du ikke linke til oppgaven? Alltid greit å lære om ting som faktisk funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da skal jeg gjøre det:) Noe spesielle tider man skal ta det ?

Ville sagt at du kan ta det når du passer deg. 4-5g til dagen :)

(Noen mener en skal kjøre 10g i de første ukene, pga oppfylling av lagrene, men skal du bruke det over lengre tid, er det unødvendig)

Jeg tenker at det er ett fett når du tar det, mange blander det i andre shaker (siden pulveret ikke smaker noe osv), mens andre mener du trenger å fylle på lagrene rett etter endt treningsøkt ^_^

Do what suits you ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...