Gå til innhold

Kreatin !


Anbefalte innlegg

Ville sagt at du kan ta det når du passer deg. 4-5g til dagen :)

(Noen mener en skal kjøre 10g i de første ukene, pga oppfylling av lagrene, men skal du bruke det over lengre tid, er det unødvendig)

Jeg tenker at det er ett fett når du tar det, mange blander det i andre shaker (siden pulveret ikke smaker noe osv), mens andre mener du trenger å fylle på lagrene rett etter endt treningsøkt ^_^

Do what suits you ! ;)

Ok, leste at jeg skulle ta 5g 4 ganger om dagen de første 5 dagene og deretter 5g (1ts) hver dag. Men jeg valgte å ta 1 ts hver dag, så tok mitt første glass med lunket vann og kreatinet. Ble positivt overrasket da det ikke smakte noe så dette kommer til å gå greit. ;)

Tusen takk for hjelpen.:):love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, leste at jeg skulle ta 5g 4 ganger om dagen de første 5 dagene og deretter 5g (1ts) hver dag. Men jeg valgte å ta 1 ts hver dag, så tok mitt første glass med lunket vann og kreatinet. Ble positivt overrasket da det ikke smakte noe så dette kommer til å gå greit. ;)

Tusen takk for hjelpen.:):love:

Det stemmer :-) Men hopp over "oppbyggingsfasen", det er en fin måte for produsentene å få forbrukerne til å måtte kjøpe nytt kreatin oftere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...