Gå til innhold

Noen som følger UFC her?


Tronaldo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

SPOILERS BELOW

Jeg så main event nå nettopp. Dayum, det gikk fort! Hva faen er greia med en gameplan der man bare braser rett inn i clinch med Rousey, som tross alt er en olympisk judo-utøver? Disappoint. Jeg hadde sett fram til litt power display fra Zingano, men bedre lykke neste gang. Det bli en neste gang for Zingano er fortsatt den største trusselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så main event nå nettopp. Dayum, det gikk fort! Hva faen er greia med en gameplan der man bare braser rett inn i clinch med Rousey, som tross alt er en olympisk judo-utøver? Disappoint. Jeg hadde sett fram til litt power display fra Zingano, men bedre lykke neste gang. Det bli en neste gang for Zingano er fortsatt den største trusselen.

"ALLE" vet at du ikke går helt inntil kroppen på en judoka. De få som ikke vet det lærer fort, men slik jeg ser det er det èn måte man kan clinch-e med en med god judobakgrunn, og det er thai clinch. Fordi man holder avstand mellom kroppen og forhindrer slik som skjedde i 184. Pen oppvisning fra Rousey, men skuffende kamp. Ille når replay av høydepunktene omtrent er lengre enn hele kampen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok en omkamp før eller senere.

Spørs vel på eventuell hvor lang tid det tar. Cyborg er vel det nærmeste akkurat nå, klarer hun komme seg ned til riktig vektklasse. Holly Holmes må få mer tid på seg før en eventuell tittelkamp mot Rousey.

Zingano ba på sine knær under pressekonferansen etter eventen. Dana responderte med at han trengte utfordrere til Rousey. "Når du er klar, er vi klar."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo Zingano ganske bra thai clinch, men hun fikk jo ikke akkurat vist så mye av den.

Det var jo fordi hun brukte brytingen sin på å kaste Ronda fordi hun trodde at hennes "gode amatørbryting" kunne hamle opp med OL-nivå i Judo. Hadde hun tatt tak i nakken hennes, presset hodet ned så hun ikke kom tett innpå samtidig som hun hadde brukt knærne for det de var verdt så kanskje hun hadde hatt en sjanse. Det var vondt å se skuffelsen hennes, men det hun gjorde var som å pisse på et strømgjerde og håpe på at det ville gå bedre med deg enn de forrige som gjorde det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle bare ønske de fjernet "3 points"-regelen der du ikke har lov til å sparke eller knee noen som har tre kontaktpunkter til bakken. Det er så mange som misbruker den, og alle BJJ-folk trener jo på å gå inn i takedowns "i knestående".

This one's for you: http://middleeasy.com/fighting/item/15216-start-your-fight-with-one-hand-on-the-mat-and-your-opponent-will-head-kick-ko-you-anyway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Ronda <3

Tviler på det blir noe kamp mot Cyborg, både pga. Cyborgs Invicta kontrakt og at Ronda nekter å gå opp en vektklasse å imøtekomme CyDrugs Santos der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Tanker om kveldens card da? Ser meget frem til Nelson - Overeem. Nesten så jeg vurderer å sette noen kroner på Gamlefar med magen

Det er neste helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var veldig morsomt :D

Sånn som Ronda gjør kastene sine er slik jeg har lært dem bort i alle år også. Mange bare kaster og blir stående og vente på å pent gå ned i holdegrep eller bend, men som man ser fra klippet...så er det mye mindre koselig å først lande og så få den som kaster deg oppå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UFC i kveld, men det er nok noe annet som står i hodet på meg i kveld.

Meek, Emil, skal gå sin etterlengtede kamp i Polen. Over ett år siden vi så han sist. Har ikke du/dere fått det med seg, så sendes det live på YT. Emil sin kamp er annonsert mellom 22:30 og 22:50.

Jeg gleder meg.

Link:

Stevnet har forsåvidt startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...