Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  "Linn86 skrev:
Det blir vel juks kontra hva hun dama gjør? utfordringen var vel å kjøre på med samme metode som henne?

Blir jo det da :p Hun dama er ikke helt god! Hehehe

Fortsetter under...

Skrevet
  "Amalyn skrev:
Hadde du vært smart, så hadde du gjort dette en gang seinere:

Lag bananchips av 15 stk, som snackes ila dagen. Væsken blir da tatt bort ;)

Lag bananis av 5 bananer m litt vann og evt proteinpulver (vannet gjør at det ikke blir så fluffy, som gjør det så mettende)

Grill/stek lett 10 bananer og ha på litt salt

Spis 10 bananer

Lag smoothie av 10 resterende bananer

(y)

Kanskje litt juks? Men banan er banan, uansett!

"Linn86 skrev:
Det blir vel juks kontra hva hun dama gjør? utfordringen var vel å kjøre på med samme metode som henne?

Poenget var jo å gjøre det slik Freelee gjør det, noe jeg misslyktes med. Manglet jo totalt ca 14-15 bananer.

Skrevet
  "Amalyn skrev:
Men flink var du! Ingen kan si noe på det! ;)

Takk for det :love: Jeg har også en mistanke om at bananene hun brukte kan ha vært en del mindre enn de jeg brukte. Noen annen forklaring har jeg ikke :confused:

Annonse

Skrevet
  "EDRF skrev:
Lykke til isåfall, dette er noe av de verste jeg har vært med på.

Du lever i troen du :p Eneste måten du bananene forsvinner er hvis noen kommer å hjelper meg med dem. :yuck:

Du får sikkert plass t en go porsjon t hvis du kommer deg på dass å får ut noe og :p

Skrevet
  "Linn86 skrev:
Absolutt flink, hun dama kan jo umulig være god ihodet.

men savner fremdeles et etter formbilde :p

så jo hun dama ble relativt oppblåst like etter, men det skulle vel gi seg utover dagen må man tro?

zUEMkwy.jpg

Lettere oppblåst for øyeblikket.

Skrevet
  "Karoline84 skrev:
Du får sikkert plass t en go porsjon t hvis du kommer deg på dass å får ut noe og :p

Vekta viser 85,8 kg, altså er det ikke så mye igjen der som ikke var der i morgest :)

Skrevet
  "Karoline84 skrev:
Ser no IKKE mye oppblåst ut du då på de derre bilde.. hehehe... då e de den minste oppblåste magen eg har sett på lenge :p:)

"Karoline84 skrev:
hahahaha, tipper det har vert bra aktivitet på dassen din iløpet av dagen i dag då ja :p

Det vises kanskje ikke så mye, men jeg lover deg, jeg er det :p

Har egentlig bare hatt en "skikkelig" tur på do idag

Annonse

Skrevet
  "Karoline84 skrev:
etter min klokke har du ennå 5 min på dem siste bananene, syns du ska ta en for laget no å gønne på!! ;)

Det toget har nok gått :p Hadde kanskje klart å trykke i meg 3 muligens 4, men that's it. Får nøye meg med 37 ^_^

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...