Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kristenfundamentalist drar på museum for å bevise museers "liberale vinkling".

Jeg gadd å se 2,5 minutt av den der før jeg ga opp. For øvrig morsomt at hun henger seg opp i "100 år gammel vitenskap" (som hun ikke skjønner og dermed avviser, á la argument from incredulity), mens hun mener vi skal heller tro på en mye eldre Bibel. For å sitere hennes ord: "This makes no sense."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gadd å se 2,5 minutt av den der før jeg ga opp. For øvrig morsomt at hun henger seg opp i "100 år gammel vitenskap" (som hun ikke skjønner og dermed avviser, á la argument from incredulity), mens hun mener vi skal heller tro på en mye eldre Bibel. For å sitere hennes ord: "This makes no sense."

Logic is liberal bias!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristenfundamentalist drar på museum for å bevise museers "liberale vinkling".

Genialt klipp! Særlig når hun med skjelvende stemme postulerer "This is all fairy tales!", og man sammenligner med hva hun tror på.

Om dette hadde vært skuespill, ville det har vært en gudbenådet (pun intended! ;) ) skuespiller som klarer å få fram den trassige, insisterende stemmen, med hysteriet boblende rett under overflaten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er når hun klarer å bryte ut "Tell my children it`s okay not to know, because you dont! Its better to admit you dont know"

Dama mener at vitenskapen ikke vet, men hun vet, cuz it says so in the bible. Brukte hun nettopp "god of the gap" argumentet mot vitenskap ?

Herregud, dumskapen er så massiv at jeg blir fysisk uvell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fun fact: I Gamle Testamentet så står det at du må piske en annen manns slave etter at du har voldtatt henne. Dette er god, kristen moral. The Lawd has spoketh!

Lev 19:20 And whosoever lieth carnally with a woman, that is a bondmaid, betrothed to an husband, and not at all redeemed, nor freedom given her; she shall be scourged; they shall not be put to death, because she was not free.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.salon.com/2014/11/15/wake_up_and_oppose_theocracy_bill_maher_rula_jebreal_and_the_urgent_islam_debate/

One thing is certain: You know you enjoy true freedom of speech when you can mock religion without fear of violence, persecution or ostracism. If, though, you deride faith and you suffer any of these ills, you know the Spirit of Medieval Darkness is still out and about.

What Jebreal, Aslan and others trying to stifle free speech about Islam need to know is this: With or without their permission, we nonbelievers will exercise our right to express our opinions about faith, even if we — gasp! — cause offense.

They had better get used to this. There is more on the way.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...