Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg på den 7 uka uten noe som helst godteri. Og jeg må ærlig innrømme at selvom jeg alltid har spist lite mat så har mengden godteri vært enorm :-/

Håpet jo at når jeg kuttet ut det så ville jeg få raskere resultater i form av strammere kropp og mindre fettprosent men det står fortsatt helt stille her. Måler med målebånd og null forskjell selvom jeg trener fast 3 dager i uka med både kardio og styrke.

Men jeg merker at formen generelt er mye bedre uten alt det sukkeret :-) Anbefales ;-)

Så da er det nok fortsatt mer mat som gjelder og nå er det full skjerpings her....er allerede oppi ca 1000 kalorier alt og det er jo det jeg bruker få i meg på en hel dag....Men jeg ser også at jeg får i meg mye karbohydrater i forhold til proteiner og fett så der må jeg prøve meg frem litt.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29033-er-p%C3%A5-7-uka-uten-godteri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1000 kcal er min gjennomsnitlige middag. Du trenger nok dobbet så mye kcals iløpet av dagen enn hva du får i deg nå. Å sulte seg slank er ikke å anbefale, da du kan ødelegge kroppen din ganske mye, og så er det jo heller ikke så veldig kult å bli innlagt pga næringsmangel

Annonse

Du må sette deg inn i dette. Vektnedgang er ikke noe Hokus pokus. Ja du har sluttet med godteri i syv uker, men har kanskje kompensert med økt mattinntak. At du har ligget på 1000 kcal i syv uker uten nedgang nekter jeg å tro på. Tell kalorier få en oversikt over makroer osv. Dette er enkelt, men krever disiplin:)

Hei Mette.

Fra tidligere så vet jeg at du har slitt lenge med bla. Jeg ser at du fortsatt ligger godt i underskudd. Hovedpri. nr 1 for å kunne ha mulighet til å få noe som helst strammere kropp og kunne bygge muskler er at du spiser nok, nr 2 er treningen.

Egentlig så er dette ikke noe du burde fokusere på i det hele tatt, da med tanke på din bakgrunn. Jobb med å bli frisk først, det er i alle fall mitt råd.

Anbefaler deg på det sterkeste å søke hjelp utenfor dette forumet, noen som kjenner til din historie og kan veilede deg i RL.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...