Gå til innhold

Håve-Festival Tråden


sombraro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle er velkomne! Om vi får opp bongen(chugging) kommer du ikke inn uten å ta den! Kan si det var en 10m slange fra toppen av tr3et. Fifan

Som Petter ville sagt *Barneskirenn* .. ;) hahaha :-P

Har jobba som bartender.. og blitt døpt under tappekrana ;)

Yess, nå er det 10 min til jeg går fra jobb, og på trening :D Chestday! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguud chugging minner eg om tryvann....

aldri vært på Hove, men har syykt lyst å dra i år - høres ut som en bra opplevelse :D Er det vanlig å kle seg ut? :p (for jeg hadde noen facebookvenner som posta bilder av seg derfra utkledd som alle fra hundremeterskogen)

Det er ikke vanlig å kle seg ut.. vanligvis tusler du rundt i short å singlet :p festivalklær ^_^

Men join da;) Du har jo åpen invitasjon hos sikkert 2 camper nå :D

Jo flere jo bedre ;) Fitnessbloggen skal levere i år ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herreguud chugging minner eg om tryvann....

aldri vært på Hove, men har syykt lyst å dra i år - høres ut som en bra opplevelse :D Er det vanlig å kle seg ut? :p (for jeg hadde noen facebookvenner som posta bilder av seg derfra utkledd som alle fra hundremeterskogen)

Nei! Det er vi som er kule, og vil skape litt liv som gjør det! Under fotballcupen da vi var "AVENGERS" fikk vi lov å spille med utstyret våres, dvs Hammer, boksehansker, skjold osv :p Dritgøy! :D

Det er ikke vanlig å kle seg ut.. vanligvis tusler du rundt i short å singlet :p festivalklær ^_^

Men join da;) Du har jo åpen invitasjon hos sikkert 2 camper nå :D

Jo flere jo bedre ;) Fitnessbloggen skal levere i år ^_^

Haha, fb på hove. Glem trening, glem deffing, glem alt sundt. Her går det i kebab, burgere, massedrit. Det som er så greit med å drikke 6 dager i strekk, er at du våkner full, og er full hele dagen. #deilig.

Xtrm, beste hove minne®? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Nei! Det er vi som er kule, og vil skape litt liv som gjør det! Under fotballcupen da vi var "AVENGERS" fikk vi lov å spille med utstyret våres, dvs Hammer, boksehansker, skjold osv :p Dritgøy! :D

Haha, fb på hove. Glem trening, glem deffing, glem alt sundt. Her går det i kebab, burgere, massedrit. Det som er så greit med å drikke 6 dager i strekk, er at du våkner full, og er full hele dagen. #deilig.

Xtrm, beste hove minne®? :D

Du må tagge vettu sombraro , :p Fikk ikke opp, så hadde glemt tråden helt til jeg fikk mail fra Hove i dag o_O

Hmm, vi var med på fotballturneringen ene året, kom på 2 plass :'( .. Anyhow, kjipt de har slutta med turneringen, om det er beach-fotball turneringen du mener?

Beste minner? The Prodigy konserten på Amfi-scenen i 2009. Det var før de la "matte" i bunnen av amfiscenen. 14 000 stk som står å hopper i takt på en grusbane kl 02:00 på natta. Ble så mye støv i lufta at det ikke kom luft ned, varmt, jævlig og SYKT SHOW :p

Lena Ludvigsen , regner med å se deg på Hove i år du og da? :)

Og Brokkoli , du er ikke for gammel, sleng deg med :)

Var på Hove i forfjor, da følte jeg meg gammel.. men iom de har hevet aldersgrensa til 18 år, så tror jeg at det hjelper på en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Var hele uka på Hove i fjor og året før - samt en dag i 2011. Skal ikke i år, og det er egentlig sykt kjipt, for hva faen skjer med god lineup?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Hove er veldig dyrt - dessuten hater jeg telt, og festivalhygiene. Skal til London når hove er, haha (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på Hove! Var der i fjor, men må bo på Verdens Ende i år. Født to uker for sent.. :cry: Vurderte å bare droppe det fordi det å bo på festivalcampen er jo en del av opplevelsen og ikke helt det samme uten. Men jeg fikk billett til jul, og så har jeg noen venninner som meldte seg frivillig til å bo med meg. Gleden er litt borte uansett da. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Jeg skal på Hove! Var der i fjor, men må bo på Verdens Ende i år. Født to uker for sent.. :cry: Vurderte å bare droppe det fordi det å bo på festivalcampen er jo en del av opplevelsen og ikke helt det samme uten. Men jeg fikk billett til jul, og så har jeg noen venninner som meldte seg frivillig til å bo med meg. Gleden er litt borte uansett da. :unsure:

Verdens ende er så fiiiint. Jeg har bodd på strandcampen begge årene og har hatt det fantastisk - husk at det bor folk der også som har lyst til å gjøre ting. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens ende er så fiiiint. Jeg har bodd på strandcampen begge årene og har hatt det fantastisk - husk at det bor folk der også som har lyst til å gjøre ting. :)

Vet, blir digg med skikkelige dusjer og renere camp generelt. Er bare litt kjipt når bestevenninnen min og hele gjengen jeg reiste med i fjor skal bo på festivalcampen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Ok, det skjønner jeg veldig godt - men ikke ta sorgene på forskudd, for vi var en del der nede og hadde det kjempegøy. (: Kan jo hende vennene dine kommer ned og er med dere til tider, i og med at du ikke kan komme opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...