Gå til innhold

Håve-Festival Tråden


sombraro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

XtrM haha, jeg sovna på prodigy, og våknet til voodoo people! Det var stemning!

I fjor på Enter shikari hadde jeg klart å sneket med meg en strandstol, satt meg midt i moshpiten og spiste kebabtallerken, det var stemning! Ble ikke rørt! Og litt senere skulle de løfte meg opp, så der satt jeg da, en god del meter over bakken, og så alt. fytti! Fikk creds av bandet og! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på Hove! Var der i fjor, men må bo på Verdens Ende i år. Født to uker for sent.. :cry: Vurderte å bare droppe det fordi det å bo på festivalcampen er jo en del av opplevelsen og ikke helt det samme uten. Men jeg fikk billett til jul, og så har jeg noen venninner som meldte seg frivillig til å bo med meg. Gleden er litt borte uansett da. :unsure:

Vi sniker deg inn Chrsyre :p

scyther , viktig med litt pause i lesinga ^_^

sombraro :p Episk sang å våkne til da :p hehe

Pleier å låne dusj hos noen venner som har familie på Tromøya vi ;) Problem solved :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er en del Hove veteraner her så regner med at dette er tråden å spørre om tips på. Skal på hove for første gang i år. Skal jobbe som frivillig og gleder meg masse. Men er litt redd for at jeg med mine 25 år på baken blir en av de eldste på campen:P Nuvel reise med ei på 21 så det får gjøre opp for det, hvis ikke det får meg til å føle meg som bestemor på tur.

Uansett spørsmålene er som følger. 1 - hvor bør vi sette opp teltet vårt (hvilket område er best?) 2. hvordan funker dusjfasiliteten. 3 Er det handlemuligheter i nærheten (typ matbutikk) eller er polarbrød og syltetøy (sikker vinner på roskilde) et must? 4. er det noen regler om type alkohol man får ta med inn på campen (syns hjemmesida er litt skrapa for info) 5. Mulighet for opplading av mobil finnes vel? 6. alle tips mottas med glede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Camp smørøyet

2. Helt greie, men er ett vann som 1% av hele befolkninga vet om, 10min å gå.

3. Langt å gå til butikk, men kolonial på området. 10kr dyrere minst på alt. Dyr alkohol. Finnes gode transportmuligheter inn til Ændal.

4. Ikke glass.

5. Ja, mot litt cash.

6. ta med masse drikke, ta med masse drikke, og har du huska drikke? Stol trengs ikke, det tar deg 20 min å skrape 40 stoler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Camp smørøyet

2. Helt greie, men er ett vann som 1% av hele befolkninga vet om, 10min å gå.

3. Langt å gå til butikk, men kolonial på området. 10kr dyrere minst på alt. Dyr alkohol. Finnes gode transportmuligheter inn til Ændal.

4. Ikke glass.

5. Ja, mot litt cash.

6. ta med masse drikke, ta med masse drikke, og har du huska drikke? Stol trengs ikke, det tar deg 20 min å skrape 40 stoler :D

Da regner jeg med at du kommer løpende med en stol når jeg finner meg selv sittende på bakken :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare be deg passe deg for komlokket ved pickup pointet, falt nedi der i fjor. var 2 meter ned, fyfan

Den er notert. Skal se opp for komlokk!

Forresten står du er fra Bø i Telemark. Vil det si: som i at du bor der eller er derfra? Er selv fra Bø så ble litt nysgjerrig nå :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da burde du jo ha vurdert rånere fra Bø kostymer på Hove. Boots, jeans med belte med stort beltespenne og venaasjakke..helst svart og caps som det står volvo på... hadde sikkert slått ann den :p

Ehhhhh, nei. Flott plass? Finns jo _INGENTING_ å gjøre! Når jeg flytta oppgraderte de gullbring, og holtangården. Yes.... trente i gettoen i 1 helt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhhh, nei. Flott plass? Finns jo _INGENTING_ å gjøre! Når jeg flytta oppgraderte de gullbring, og holtangården. Yes.... trente i gettoen i 1 helt år!

Haha friskoteket har sett sånn ut siden de åpna tror jeg. Har trent der ett par ganger når jeg ar vært å besøkt folk.. kan ikke skryte for mye av det akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...