Gå til innhold

Hvor mye må jeg gå ned før magemusklene vises (bilder)??


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ut som du har gjort en god jobb. Gratulerer. Mener at for jenter er det fett% på ca 15% hvor rutene begynner og synes. Men det er også mye genetisk. Hvor man lagrer fett og hvor man brenner først.

Fortsett med det du driver med. Ser ut som det funker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har utført bukplastikk (?)

Da vil jeg tro at det går litt fortere enn for andre. Siden du da har fettsugd magen når du utførte bukplastikken.

Men mer uforutsigbart enn hos personer som ikke har tatt OP.

Men det er veldig individuelt også. Hos noen kommer det fort. Hos andre kommer det sent. Vanskelig spm å svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for maten........... hvordan er det første bildet relevant?

Ville trent opp litt magemuskler før jeg hadde deffet. Å bare være tynn for å få frem skinnypacken er ikke så vakkert. Man kan fint ha synlige abs på 15+ i fett% (menn) hvis man har nok masse under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at du har utført bukplastikk (?)

Da vil jeg tro at det går litt fortere enn for andre. Siden du da har fettsugd magen når du utførte bukplastikken.

Men mer uforutsigbart enn hos personer som ikke har tatt OP.

Men det er veldig individuelt også. Hos noen kommer det fort. Hos andre kommer det sent. Vanskelig spm å svare på.

Jeg tok ikke fettsuging da jeg tok bukplastikk hadde så lite fett at jeg trengte ikke det, men jeg har sydd sammen magemusklene og de sier det da er lettere å få sixpack .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ikke fettsuging da jeg tok bukplastikk hadde så lite fett at jeg trengte ikke det, men jeg har sydd sammen magemusklene og de sier det da er lettere å få sixpack .

Kan være lurt å spørre legen din eller andre som har kompetanse på det og kanskje har hatt lignende tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for maten........... hvordan er det første bildet relevant?

Ville trent opp litt magemuskler før jeg hadde deffet. Å bare være tynn for å få frem skinnypacken er ikke så vakkert. Man kan fint ha synlige abs på 15+ i fett% (menn) hvis man har nok masse under.

Sorry at jeg ødela appetitt ... Hehe det første bilde var vel egentlig lite relevant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange menn og damer som ikke kan få ruter uansett. Skal ikke si at du er en av dem, men ville heller fokusert på en sterk og sunn kropp med godt kosthold og en aktiv livsstil med trening. Enten får du da ruter eller ikke.

Jeg spiser sunt og er nokså aktiv da jeg trener 3-5 dager i uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genetikk spiller nok mye inn. Jeg bygger "kulemuskler" veldig fort, jeg aner ikke fettprosenten min, men jeg har relativt synlige magemuskler uten å være nede på en veldig lav fettprosent (tror jeg). Jeg har bare trent jevnt og trutt styrke og dans i to år. Mye av treningen min er er gruppetimer i studio, det funker som bare rakkern å drive med Zumba og dans i kombinasjon med styrke i sal for min del. Jeg har ikke ripped sixpack, men musklene synes godt selvom jeg er 30 år og fikk tvillinger+en til i løpet av to år og har tatt keisersnitt og hatt glippe mellom magemusklene på fem cm.

post-26781-14440973177724_thumb.jpg

[ATTACH]135774[/ATTACH]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...