Gå til innhold

Nyeste bilder


Indiska

Anbefalte innlegg

Nå i disse tider hvor det er hipt å besvare innlegg med memes og gifs, er det noen mulighet for at man kan fikse og trikse sånn at disse ikke kommer på "nyeste bilder"? F.eks en universell rute hvor man kan krysse bort/krysse av muligheten? Type "vis/ikke vis bildet på forumforsiden" som kommer hver gang man laster opp ei fil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekskluder bilder fra Ojive, så tror jeg mye av problemet er løst.

Eller bare ikke ta med bilder fra off topic kategorien.

Such hate

Edit: man kan jo faktisk, du vet, kommunisere med andre, bl.a. meg. Typ sende PM, si noe ala "dude, jeg synes dine gifs er forstyrrende, gidder du å roe ned?"

Da hadde jeg bare sagt "OK".

Så slipper man en passivagressiv holdning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Such mangel på humor.

(Og du har åpenbart ikke sett loggboka mi, tror det er en gif der. )

serr, sarkasme funker faen ikke over nett, du vet det? :D (og jeg er ganske dårlig på å ta det i utgangspunktet lix)

Btw, det er faktisk en god idè, å ekskludere Off-topic fra den rullen. Lage en gruppe av sub-forum-id's og hente Nyeste Bilder fra den gruppen. Gjør inkludering/ekskludering av sub-forums lettere i fremtiden også.

ninjaedit: det skal nevnes at jeg laster aldri opp gifs, jeg linker de. Linker man de bare fra en annen side, så dukker de ikke opp på den rullen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mulig, men ser ikke helt poenget og akkurat det blir å kaste bort tid som trengs til annen koding akkurat nå.

Det er jo også en måte å motta forslag fra brukere på. Kanskje andre brukere ser poenget? Kanskje det går an å vurdere om flere støtter forslaget? Kanskje det at noe "stjeler" kodingstiden din, ikke betyr at det ville vært dårlig brukt tid? Jeg sa ikke at det burde være på plass i morgen, jeg kom med et fullstendig relevant forslag, som du slår ned i ekte Nord- Korea stil fordi du ikke ser poenget. Ikke misforstå, jeg mener ikke at jeg har rett eller at du tar feil, men det går ann å svare noe mer utdypende enn "det ser jeg ikke poenget i". Av og til skjønner jeg hvorfor Tamadeus roidrager her inne, for det virker fullstendig bortkastet å forsøke å få dette stedet til å bli mer brukervennlig.

- Kanskje man er lei av at nyeste bilder i stor grad er OT, når den tidligere fungerte som mulighet til å finne nye loggbøker?

- Kanskje GIF's benyttet som svar på innlegg - på tross av sin humor, som jeg støtter - ikke har noe på forumforsiden å gjøre.

- Kanskje noen vil poste formbilder i sin egen logg, men ikke ønsker å proklamere det på forumforsiden?

- Kanskje noen vil legge ut femten kattebilder i kattelåggen min, men ikke ser helt poenget i å spamme ned forsiden med cætz?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh wow. Svarte før morgenkaffen.

Her er hvorfor jeg pr nå ikke støtter idéen din, men takk for forslaget:

1) Å ha et felt folk kan velge å laste opp uten å vise på forumforsiden vil ikke fungere spesielt godt siden de aller fleste vil merke av at det skal vises da folk mener deres egne bilder er viktige. Det vil sikkert gi en liten bedring, men også på bekostning av at ting blir mer komplisert. Mao ikke en komplett løsning.

2) Å ekskludere off-topic fjerner også humorbilder som mange følger med på.

3) Jeg har ikke flere timer i døgnet akkurat nå. Naturlig nok er det mye jobbing med både koding og det redaksjonelle på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...