Gå til innhold

Den Store Kattetråden (Tidligere Indiska kattelogg)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden dette er en kattelogg, regner jeg med det er lov å stille katterelaterte spørsmål!

Har du tips og råd til mulig vordende katteforeldre? Noe spesielt man må tenke på? Hvordan bør man forholde seg med tanke på jobb, skole osv?

hm går dette bra da? * førstegangmedbilder*

Bertil og Anton sier hei!

[ATTACH=full]142883[/ATTACH][ATTACH=full]142886[/ATTACH]

Hva slags katt er den nederste? Ser ikke ut som hverken devon rex eller sphynx...?

Annonse

Siden dette er en kattelogg, regner jeg med det er lov å stille katterelaterte spørsmål!

Har du tips og råd til mulig vordende katteforeldre? Noe spesielt man må tenke på? Hvordan bør man forholde seg med tanke på jobb, skole osv?

Se alle episoder av Simon's cat på youtube og revurder hele greia.

In before ban

Annonse

post-2471-14440980476649_thumb.jpg

Skilsmissebarn, en katt hos mamma, en hos pappa. Dette er Anne, egentlig fosterkatt, men for søt til at vi kunne gi hun fra oss. Nå er hun vår for godt. Liten isprinsesse (sant, labanvesen?), men utrolig kosete når hun blir trygg på deg, som omplasseringskatter flest :)

• 3 uker senere...
Bare vent til jeg legger ut bilder av de tolv som er hjemme, og alle kattungene vi snart får! :D[ATTACH=full]142893[/ATTACH]

Omg perser! Det er en exotic ja? Har til gode å oppleve katter med stort bedre lynne enn exoticen :D

Ja, det var en exotic <3 verdens beste katt, uansett hva hvis hvem hvor,hvorfor og når.

Dessverre døde Ghost for to uker siden av...vetikke :(

Men på den andre siden satte vi pers(pun intended :)) her om dagen,med to nye kull kattunger! Så nå har vi fire iltre og høylytte putetatter i en boks på rommet mitt:)

post-2517-14440982000283_thumb.jpg

Ja, det var en exotic <3 verdens beste katt, uansett hva hvis hvem hvor,hvorfor og når.

Dessverre døde Ghost for to uker siden av...vetikke :(

Men på den andre siden satte vi pers(pun intended :)) her om dagen,med to nye kull kattunger! Så nå har vi fire iltre og høylytte putetatter i en boks på rommet mitt:)

[ATTACH=full]144421[/ATTACH]

Så leit at han gikk bort :/ Dog, så bra med stedfortredere! Det er nesten så et hjem ikke er et hjem, uten en perser, noen av de beste kattene jeg har møtt var og er persere, spesielt exoticene :) Babypersere er så herlige, oppdater gjerne etter hvert! :D Er det en ting jeg ser frem til ved det å skulle kjøpe leilighet, så er det å kunne ha katt! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...