Aurelius Skrevet 2. mars 2014 Skrevet 2. mars 2014 "Frik skrev: [ATTACH=full]134481[/ATTACH] Wait, gronn på mount? Pleide ikke de å traske rundt i...hva het den sonen igjen, den med Halaa,Osho'Gun Fields og de opprinnelige hordegutta? Siter
Thombr86 Skrevet 2. mars 2014 Skrevet 2. mars 2014 "Aurelius skrev: Wait, gronn på mount? Pleide ikke de å traske rundt i...hva het den sonen igjen, den med Halaa,Osho'Gun Fields og de opprinnelige hordegutta? Yup, stemmer det, men det er vel der Nesingwary er også, og den komodoen der er den siste du skal knærte Lucky screenshot i guess Siter
Frik Skrevet 2. mars 2014 Skrevet 2. mars 2014 Them hardcore achievement wipes <3 Ojive og Aurelius 2 Siter
Ojive Skrevet 2. mars 2014 Forfatter Skrevet 2. mars 2014 "Frik skrev: Them hardcore achievement wipes <3 Jeg fikk kreft. Standard Blizz UI *dør litt* Wes og Aurelius 2 Siter
Frik Skrevet 2. mars 2014 Skrevet 2. mars 2014 "Ojive skrev: Jeg fikk kreft. Standard Blizz UI *dør litt* Keepin' it old school since vanilla 2001 Ojive 1 Siter
Ojive Skrevet 2. mars 2014 Forfatter Skrevet 2. mars 2014 "I.Celine skrev: Helt enig med Frik over her, jeg synes standard Blizzard UI er meget enkel og behagelig. Ikke diss! Det er greit om man loller rundt osv, men skal man ta ned første boss på hc første release uka, så krever det litt ekstra Siter
poyekhali Skrevet 2. mars 2014 Skrevet 2. mars 2014 "Frik skrev: Keepin' it old school since vanilla 2001 Greit at default ikke fucker opp performancen, men den er så utrolig stygg. Siter
Frik Skrevet 2. mars 2014 Skrevet 2. mars 2014 "StokkelandFastForm skrev: Asiatere spiller med default UI. Just saying Once you go asian, you never go caucasian Krembolle og Aurelius 2 Siter
Gjest Skrevet 2. mars 2014 Skrevet 2. mars 2014 Hvis noen har lyst på litt seriøs arenagaming på typ 2500 + er det bare å komme på ravencrest ! Hadde vært awesome Siter
Aurelius Skrevet 3. mars 2014 Skrevet 3. mars 2014 Takker meg til et skikkelig UI med tooltip on mouseover, bedre toolbars,og muligheter for bedre og mer oversiktlige unitframes. Å heale uten for.eks target of target, selfcast, eller evnen til å kunne skru av drit man ikke trenger, som energi bar/rage/energi/mana,unit lvl,portrait, class etc... Grøss:$ Men så skal det sies at jeg ikke har asiater,i den forstand at jeg fint klarer wow på very high og fremdeles ypperlig ytelse Siter
Ojive Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Skrevet 3. mars 2014 "Aurelius skrev: Takker meg til et skikkelig UI med tooltip on mouseover, bedre toolbars,og muligheter for bedre og mer oversiktlige unitframes. Å heale uten for.eks target of target, selfcast, eller evnen til å kunne skru av drit man ikke trenger, som energi bar/rage/energi/mana,unit lvl,portrait, class etc... Grøss:$ Men så skal det sies at jeg ikke har asiater,i den forstand at jeg fint klarer wow på very high og fremdeles ypperlig ytelse Klarer faen ikke å heale uten Grid (med div plugins) og Quartz castbar I need the whole shebang! Og Bartender for lè keyz. Aurelius 1 Siter
Thombr86 Skrevet 3. mars 2014 Skrevet 3. mars 2014 Trenger Healbot Continued og Quartz for å heale. Ellers er jeg ikke så nøye (Men må ha X-Perl også ) Aurelius og Ojive 2 Siter
Ojive Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Skrevet 3. mars 2014 Husker jeg hadde raging nerd boner over denne UIen i Vanilla. Aldri fått det til dagthomas og Frik 2 Siter
carloz Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 "Ojive skrev: Husker jeg hadde raging nerd boner over denne UIen i Vanilla. Aldri fått det til dagthomas celebrity mofo. må være enig - var ganske så jelly selv på den tiden, på både rekord og UI! dagthomas 1 Siter
dagthomas Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 "carloz skrev: dagthomas celebrity mofo. må være enig - var ganske så jelly selv på den tiden, på både rekord og UI! THE E-FAME - IT FEEDS ME! carloz 1 Siter
Ojive Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Skrevet 7. mars 2014 "dagthomas skrev: THE E-FAME - IT FEEDS ME! hva i helvete. Har du vært i The Axemen? dagthomas 1 Siter
dagthomas Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 "dagthomas skrev: THE E-FAME - IT FEEDS ME! Du kunne jo linka opp til Siter
carloz Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 "dagthomas skrev: Du kunne jo linka opp til Bare 5-6k views?! Slår deg der altså! (med mindre du begynner å telle alle nedlastningene fra warcraftmovies osv back in the day, så vinner du nok soleklart (( ) dagthomas 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.