Gjest Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hanskene mine begynner å bli litt utslitt, og jeg ser så vidt på nye. Må jo innrømme at ebay har betydelig bedre priser enn Norge, selv om kvaliteten kanskje er noe dårligere. Derfor, noen som har tips til hva jeg bør se etter? Lær/skinn? Støtte rundt håndleddet? Noen som har erfaring med hansker fra ebay og som de er fornøyd med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myr Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hva i huleste skal du med hansker? Skikkelig DYEL-tilbehør og det bare ødelegger for skikkelig grep osv. langaard, poyekhali og malenesofie 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesen Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Kjøp heller flytende magnesium på XXL. Koster mellom 100-150kr, varer lenge og er mye bedre å løfte med enn hansker. Kråkebålla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Kjøp heller flytende magnesium på XXL. Koster 100-150, varer lenge og er mye bedre å løfte med enn hansker. Hva gjør magnesiumen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hva i huleste skal du med hansker? Skikkelig DYEL-tilbehør og det bare ødelegger for skikkelig grep osv. Kanskje litt "pysete", men jeg finner det mest behagelig med. Er ikke stor fan av træler og lignende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesen Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Bedre grep, beskytter hendene. Hvorfor mener du du trenger hansker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Bedre grep, beskytter hendene. Hvorfor mener du du trenger hansker? Ikke direkte det beste svaret, men føler det beskytter huden min slik at jeg får færre sår og træler (vet selvfølgelig at sår forekommer i den perioden trælene bygges opp). Er ikke så fisefin av meg at jeg absolutt vil ha helt silkemyke hender, men har ikke sett noen ulemper med hansker heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titanium Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Har du riktig grep? I dra-øvelser som markløft og chins skal grepet være som på bildet under. Da får du bedre tak, færre sår og mindre træler Kalk hjelper godt på når dette også begynner og svikte, og hansker vil derimot lage større diameter rundt stanga, noe som gjør den enda tyngre å holde. ReBella88 og vesen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesen Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Ikke direkte det beste svaret, men føler det beskytter huden min slik at jeg får færre sår og træler (vet selvfølgelig at sår forekommer i den perioden trælene bygges opp). Er ikke så fisefin av meg at jeg absolutt vil ha helt silkemyke hender, men har ikke sett noen ulemper med hansker heller. Magnesium beskytter også mot træler, og gir mye bedre grep og stabilitet når vektene blir tyngre. Brukte selv hansker en periode for en del år siden, så jeg kan samenligne. Grep-illustrasjonen over her er også verdt å ta en titt på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Iron Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 om du liker hansker så bruk hansker! det gjør jeg har slitt ut flere par med harbringer woman glove fra x-life, de er ikke spes dyre, og har svært tynt skinn, slik at de føles ikke klumpete, øker ikke diameteren rundt stanga mer enn noen mm. jeg bruker dem fordi jeg ikke liker iskaldt metall mot hendene og fordi jeg vil bevare puselankene mine trælfrie Pass på at hanskene matcher gymbagen, det gjør mine sort og roooosa! disse er på dessuten på tilbud antar ut fra navnet dorothea at du er dame http://www.x-life.no/products/harbinger-womens-pro-glove Kråkebålla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Iron Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hva gjør magnesiumen? magnesium er forbudt på gymmet der jeg trener, også i klistervariant, da det etterlater hvite merker på vektene.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 om du liker hansker så bruk hansker! det gjør jeg har slitt ut flere par med harbringer woman glove fra x-life, de er ikke spes dyre, og har svært tynt skinn, slik at de føles ikke klumpete, øker ikke diameteren rundt stanga mer enn noen mm. jeg bruker dem fordi jeg ikke liker iskaldt metall mot hendene og fordi jeg vil bevare puselankene mine trælfrie Pass på at hanskene matcher gymbagen, det gjør mine sort og roooosa! disse er på dessuten på tilbud antar ut fra navnet dorothea at du er dame http://www.x-life.no/products/harbinger-womens-pro-glove Er dame ja Rosa er ikke helt ynglingsfargen min, men de er selvfølgelig verdt å se på. Hvordan er størrelsene? Har selv hatt disse frem til nå (http://www.xxl.no/Root/Trening-%26-Helse/Trimutstyr/Tilbeh%C3%B8r-trening/Reebok-Reebok-Fitness-hansker/p/1083602_1_Style). De er størrelse S og var vel ca. 8'' eller 20 cm, tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 om du liker hansker så bruk hansker! det gjør jeg har slitt ut flere par med harbringer woman glove fra x-life, de er ikke spes dyre, og har svært tynt skinn, slik at de føles ikke klumpete, øker ikke diameteren rundt stanga mer enn noen mm. jeg bruker dem fordi jeg ikke liker iskaldt metall mot hendene og fordi jeg vil bevare puselankene mine trælfrie Pass på at hanskene matcher gymbagen, det gjør mine sort og roooosa! disse er på dessuten på tilbud antar ut fra navnet dorothea at du er dame http://www.x-life.no/products/harbinger-womens-pro-glove http://www.ebay.com/itm/Harbinger-149-Womens-Pro-Weight-Lifting-Gloves-Black-Periwinkle/140936495111?_trksid=p2045573.c100033.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.RVI%26ao%3D1%26asc%3D20490%26meid%3D4788393892318451869%26pid%3D100033%26prg%3D9149%26rk%3D2%26rkt%3D4%26sd%3D371004248829 Tror forresten disse er de samme, bare til en billigere penge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Iron Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 normal på str. jeg har både small og m i disse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Mhh. På ebay står det at L er opp til 8'', men det høres samtidig også svært stort ut. Noen tanker, med tanke på din erfaring om dem? Har du bare svært små hender? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Iron Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Mhh. På ebay står det at L er opp til 8'', men det høres samtidig også svært stort ut. Noen tanker, med tanke på din erfaring om dem? Har du bare svært små hender? normale hender. L kan nok bli litt romslig. jeg har hender som passer M og s best generelt når det gjelder hansker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeaskj Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Flytende magnesium griser ikke noe særlig om en ikke tar på altfor mye. Jeg kjøpte flytende magnesium på G-MAx sport til 89kr og brukte det da jeg trente på Evo Fitness.. der var det ikke lov med kalk og slikt. I starten brukte jeg hansker, men sluttet etterhvert med dette for å styrke grepet i hendene. Tidligere sviktet grepet i markløft på 67kg, nå løfter jeg fint 85kg med kalk og alternert grep Som bildet over viser, så får en ikke træler om en har riktig grep på stanga, bare tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tronaldo Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 magnesium er forbudt på gymmet der jeg trener, også i klistervariant, da det etterlater hvite merker på vektene.... Det der er så latterlig. Må for all del ikke se ut som vektene blir brukt, åhneida. Det var ikke lov med kalk på gymmen jeg trente på først heller. Jeg dreit i det og brukte det likevel. Det verste som skjedde var at jeg fikk et par advarsler (oh noes) før jeg tok til vettet og byttet gym. Hvis man vil ta vare på hendene sine så kan hansker fint brukes selv om det gir dårligere grep enn uten. Hender er til for å brukes, IMHO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkebålla Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 om du liker hansker så bruk hansker! det gjør jeg har slitt ut flere par med harbringer woman glove fra x-life, de er ikke spes dyre, og har svært tynt skinn, slik at de føles ikke klumpete, øker ikke diameteren rundt stanga mer enn noen mm. jeg bruker dem fordi jeg ikke liker iskaldt metall mot hendene og fordi jeg vil bevare puselankene mine trælfrie Pass på at hanskene matcher gymbagen, det gjør mine sort og roooosa! disse er på dessuten på tilbud antar ut fra navnet dorothea at du er dame http://www.x-life.no/products/harbinger-womens-pro-glove Har sett på disse lenge nå, men prøvd å latt være siden jeg fikk et anna par av kjæresten til Valentine i fjor. Problemet med dem er at de er så "klumpete" eller tykt skinn. Så nå om jeg ser du har dem, så kan jeg jo endelig spørre! Er de så gode at det er verdt å skaffe et ekstra par ? Miss Iron 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkebålla Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Kjøp heller flytende magnesium på XXL. Koster mellom 100-150kr, varer lenge og er mye bedre å løfte med enn hansker. Må testes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.