Gå til innhold

Moustafa Ismail, verdens største biceps


Infa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Til de som sier han har (miss)brukt Synthol så er vell det bare å påpeke det åpenbare, men hva mener dere om at han så hardnakket påstår at det er naturlig, deres synspunkt på slik, osv.

At han er en idiot, og at han er med på å fordumme folks forståelse av hva som er mulig, hvordan ting fungerer, og forventninger til trening(sresultater).

Det er ikke en sjel som har løfta litt som tror det der er naturlig. For å si det slik, brorparten av norske unge gutter som starter å trener på egenhånd trener massive mengder armer, hadde det vært slik at kroppsdelen vokste uavhengig av resten av kroppen, hvorfor ser vi ikke masse 60-70kgs gutter med 50+ cm armer? Jeg har enda til gode å se EN ENESTE.

Det kommer til et punkt der, skal du ha større armer, må du bli en større mann(, eller pumpe den full av synthol)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de tror det ser ut som en muskel på samme måte som damer tror de er fine når de gjør sånn:

silicone-lips-fake-plastic-2.jpg?w=500&h=372

haha! ja tror det ligger noe der. Virker som at det er kunn for oppmerksomhetens skyld- all oppmerksomhet er bra oppmerksomhet? Minner meg litt om en eller anna serie eg såg på mtv. En fyr ville ha brystkasse- aka le muscles. Hevda hna hadde "trent" i 4 år, og ikke fått noe fremgang. så han opererte inn silicon brystkasse istedenfor. og når han blei intervjua etter operasjonen- " eg har egentlig ikke trent noe særlig for å bygge muskler, dette var beste veien til å få drømmekroppen" o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...