Tor-Erik Skrevet 6. februar 2014 Skrevet 6. februar 2014 Finnest de flere treningsglade Liverpool fans her inne da? erfaren rookie 1 Siter
ForeverMirin Skrevet 6. februar 2014 Skrevet 6. februar 2014 Ingen Liverpool fan, men Suarez is the man Siter
t-dog Skrevet 6. februar 2014 Skrevet 6. februar 2014 Yes, er stor Liverpool fan reiser ofte over, og har holdt med klubben i alle år. Siter
Tor-Erik Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Skrevet 6. februar 2014 "Steadfast skrev: Ingen Liverpool fan, men Suarez is the man De bruker som regel å ver omvendt:). Men han har sjerpet holdningen betraktelig i år, å bøtta inn me mål! Siter
Rasmus Jørgensen Skrevet 6. februar 2014 Skrevet 6. februar 2014 Liverpool i mitt hjerte. Bare vi banker Arsenal på lørdag nå, så er alt perfekt! Siter
Janeee Skrevet 6. februar 2014 Skrevet 6. februar 2014 Ikke blodfan men holdt med de siden barneskolen (såååå stolt av lpool gymbagen min! ) så en trofast fan Siter
Tor-Erik Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Skrevet 6. februar 2014 Ja satse på en klar seier å bra spill! Bere synd eg er på jobb i nordsjøen å ikke for sett kampen.. Siter
Tor-Erik Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Skrevet 6. februar 2014 "Janeee skrev: Ikke blodfan men holdt med de siden barneskolen (såååå stolt av lpool gymbagen min! ) så en trofast fan Misunnelig på baggen:) Siter
Peak Skrevet 7. februar 2014 Skrevet 7. februar 2014 Ja, er blodfan! :-) Som du kanskje skjønner på profilbildet mitt Siter
Gjest tobern Skrevet 7. februar 2014 Skrevet 7. februar 2014 Fan siden jeg var 8 You`ll never walk alone Siter
Gjest tobern Skrevet 7. februar 2014 Skrevet 7. februar 2014 "rsagneskar skrev: Dere har ikke sjangs til helgen da Høhøhø Janeee 1 Siter
Tor-Erik Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Skrevet 7. februar 2014 "Wild Vegan skrev: [ATTACH]131325[/ATTACH] Å "Wild Vegan skrev: [ATTACH]131325[/ATTACH] dæven de va et gammelt bilde av en stor helt:) Kaiman 1 Siter
Anreka Skrevet 7. februar 2014 Skrevet 7. februar 2014 Jaman:D hold med Liverpool siden jeg var 7, har ikke beste grunnen til å begynne å heie på (alle andre heia på Manchester United så jeg valgte laget som provoserte mest), men så begynte jeg å følge med og lese litt om historia og sånn. Liverpool er definitivt laget mitt YNWA Siter
Tor-Erik Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Skrevet 7. februar 2014 "AnetteK skrev: Jaman:D hold med Liverpool siden jeg var 7, har ikke beste grunnen til å begynne å heie på (alle andre heia på Manchester United så jeg valgte laget som provoserte mest), men så begynte jeg å følge med og lese litt om historia og sånn. Liverpool er definitivt laget mitt YNWA Rette innstillinga:) E de foresten puber i volda som vise kampane på storskjerm:)? Anreka 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.