ErikH Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Tror jeg skulle ha klart å gjetta resultatet, men sykt imponert over mengden! Hvor mange knebøy klarer du på kroppsvekt? dagthomas, Ove_68, Stephanie F og 14 andre 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RobbieLad Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 73 reps på 5 min?? Baliba, det her er no for deg! Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baliba Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 På en side litt rart at jeg faktisk aldri har prøvd, men på en annen side så vet jeg sånn ca ganske godt hvor jævlig det er så skal vurdere å la meg friste til å prøve. Blir litt kvalm bare av å tenke på det. Aurelius, Tor og Sigvar Garfors 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baliba Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Tok en liten halvhjerta test for ca en time side. Tok ganske greit 55 rep med 77, 5kg på 4 min..veier ca 76,5 nå. Mulig jeg gjør et fullhjerta forsøk i kveld... Sondre Aalbotsjord, Fribbern, Stephanie F og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RobbieLad Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Tok en liten halvhjerta test for ca en time side. Tok ganske greit 55 rep med 77, 5kg på 4 min..veier ca 76,5 nå. Mulig jeg gjør et fullhjerta forsøk i kveld... Halvhjerta test tidligere idag, så gyver du løs på nytt i kveld? Du e fan maskin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RobbieLad Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Sier det igjen, du e maskin. Prøvde nu, 42 stk på 5 min @ 75kg. Trøster meg med at jeg e en gammel mann som kun mosjonerer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørensen Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Rein nysgjerrighet her... Hva er den beste måten å gjøre det på? Ta så mange man klarer, til man ikke orker mer, og så pause til man føler seg klar, og så kjøre på igjen? Eller bestemme seg for å ta ett visst antall reps, etterfulgt av passende pause osv? Kort og godt: Hva er den mest hensiktsmessige strategien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RobbieLad Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Rein nysgjerrighet her... Hva er den beste måten å gjøre det på? Ta så mange man klarer, til man ikke orker mer, og så pause til man føler seg klar, og så kjøre på igjen? Eller bestemme seg for å ta ett visst antall reps, etterfulgt av passende pause osv? Kort og godt: Hva er den mest hensiktsmessige strategien? Jeg var litt for "snill" tror jeg, tok pause litt for tidlig. Neste gang tipper jeg at jeg kan nærme meg 50 bare ved å tyne hvert sett mer. Men er helt klart hensiktsmessig å være vant til å kjøre litt mengde. For å få litt mengde tok jeg 10x10 @75kg etter de 5 minuttene her for å få en skikkelig mengdedag. Trur beina har godt av variasjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Rein nysgjerrighet her... Hva er den beste måten å gjøre det på? Ta så mange man klarer, til man ikke orker mer, og så pause til man føler seg klar, og så kjøre på igjen? Eller bestemme seg for å ta ett visst antall reps, etterfulgt av passende pause osv? Kort og godt: Hva er den mest hensiktsmessige strategien? jeg tror man får mye mer igjen for hyppige pauser enn å gå balls to the walls med en gang. litt som å trene til failure vs å trene med flere sett. i mitt tilfelle vet jeg ikke hvor mange bøy jeg hadde klart om jeg skulle kjørt bodyweight til failure, men jeg har klart 150reps på 60 kg i bøy engang fordelt over mange femmersett og MYE pauser, og 202 reps i mark på 100kg med samme metode. ser ikke helt for meg at jeg hadde klart det samme om jeg skulle kjørt på til jeg ikke orket mere før pause. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RobbieLad Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 jeg tror man får mye mer igjen for hyppige pauser enn å gå balls to the walls med en gang. litt som å trene til failure vs å trene med flere sett. i mitt tilfelle vet jeg ikke hvor mange bøy jeg hadde klart om jeg skulle kjørt bodyweight til failure, men jeg har klart 150reps på 60 kg i bøy engang fordelt over mange femmersett og MYE pauser, og 202 reps i mark på 100kg med samme metode. ser ikke helt for meg at jeg hadde klart det samme om jeg skulle kjørt på til jeg ikke orket mere før pause. Men du må huske på tidsperspektivet her... Kun 5 min EDIT: Men det va 5 jææævli lange minutt da... Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 hmm, det er sant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørensen Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Ja, jeg ser absolutt problemet med å skulle kjøre til failure. Da ville jeg ha trengt hvertfall ett minutt for å hente meg nogenlunde inn igjen. På den annen side. Om man kjører konsekvent 5 reps før pause, så vil det vel gå med litt tid, til å løfte/sette fra seg stanga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baliba Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Var for mye folk på trening når jeg tenkte å prøve ordentlig senere på kvelden. Er jo tross alt obligatorisk å filme hvis jeg først skal gi det et seriøst forsøk...... Vært altfor mye jobb og altfor lite søvn siste dagene så har ikke fått tatt meg tid til flere forsøk.. vurderte et ordentlig forsøk i dag men på sett nr 3 fikk jeg intens hodepine og bestemte å kutte det etter 4 sett..men tok 55 rep på 3:55 hvor jeg startet og stoppet klokka selv i dag....så...to be continued... FatUnicorn, Afterall, Ole Andreas og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RobbieLad Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Var for mye folk på trening når jeg tenkte å prøve ordentlig senere på kvelden. Er jo tross alt obligatorisk å filme hvis jeg først skal gi det et seriøst forsøk...... Vært altfor mye jobb og altfor lite søvn siste dagene så har ikke fått tatt meg tid til flere forsøk.. vurderte et ordentlig forsøk i dag men på sett nr 3 fikk jeg intens hodepine og bestemte å kutte det etter 4 sett..men tok 55 rep på 3:55 hvor jeg startet og stoppet klokka selv i dag....så...to be continued... Det her... Det her e fan bra! Ett lite tips, som gjorde tidtakningen litt lettere, er å sette klokka på nedtelling. Jeg satte den på 5:20, så fikk jeg tid til å gå under stanga og gjøre meg klar. Løfta av på 5:00. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThomasA Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Shit!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baliba Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hodepinen satt litt for godt i så har bare bøyd litt rolig på "utpust" siste dagene. Fikk sovet OK siste par nettene nå og tenkte det var greit å gi det et forsøk, men hodepinen kom tilbake allerede etter første settet...heldigvis så "smalt" det ikke så jeg valgte å fortsette forsøke. Det førte til unødvendig lange pauser så er totalt sett litt missfornøyd, og kommer til å prøve igjen... Dagens forsøk endte med 72 repetisjoner.. : RobbieLad, Kurdi, Ole-Mats Moskvil og 12 andre 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RobbieLad Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Dagens forsøk endte med 72 repetisjoner.. : Jævli skjeggat mann.... Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indiska Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Herregud for et TEMPO. Du er min nye helt, Baliba!! Aurelius og FatUnicorn 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baliba Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Jævli skjeggat mann.... Ja...det begynner å komme seg... Herregud for et TEMPO. Du er min nye helt, Baliba!! Vanskelig å vite hvordan man skal respondere på noe slikt, takker og bukker.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Fant ut at jeg skulle prøve meg på denne her om dagen. Klarte bare 45 reps på 80kg. Gjorde dette riktignok på slutten av økta etter en god del tung knebøy på forhånd, så var ikke helt optimalt. Men innser at jeg ikke eier utholdenhet. Tror jeg var relativt nær å kaste opp begge lungene og en tykktarm. Har ligget i fosterstilling siden. Men jeg savner en crossfitter i videoen. Hørt rykter om at Suzanne Svanevik dro 50 reps på 1,2 x kroppsvekt uten å racke vektene. PrideFC 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.