Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter at du skrev tråden om hjelp til å slette innlegg måtte jeg inn å sjekke de forrige trådene dine. Du har jo fått masse gode råd, og om du ligger på 71 kg nå betyr det at du har gått opp 1 kg fra november til nå. Da synes jeg ikke du skal klandre jula for noe, du har jo holdt vekta fint:-)

Og i og med at du tidligere har slitt med en spiseforstyrrelse og spist veldig lite synes jeg du skal ta kontakt med en kosthold/treningperson ved treningssenteret ditt, det blir bedre enn å søke råd her (hvor rundt 50% er gjennomlærte folk som trener særriøs styrketrening og har akseptert at det er det som skal til for en bra fysikk - mens 50% er helt uvitende og gir dårlige råd basert på deres egne tanker om vektnedgang.

Etter at du skrev tråden om hjelp til å slette innlegg måtte jeg inn å sjekke de forrige trådene dine. Du har jo fått masse gode råd, og om du ligger på 71 kg nå betyr det at du har gått opp 1 kg fra november til nå. Da synes jeg ikke du skal klandre jula for noe, du har jo holdt vekta fint:)

Og i og med at du tidligere har slitt med en spiseforstyrrelse og spist veldig lite synes jeg du skal ta kontakt med en kosthold/treningperson ved treningssenteret ditt, det blir bedre enn å søke råd her (hvor rundt 50% er gjennomlærte folk som trener særriøs styrketrening og har akseptert at det er det som skal til for en bra fysikk - mens 50% er helt uvitende og gir dårlige råd basert på deres egne tanker om vektnedgang.

Støtter denne helt ut. Det er mye bedre for deg å søke noen rundt deg med peil enn randome råd på nettet :)

da er det faktisk bedre med mer mat og styrketrening for å bygge muskelmasse -

T3NhVTRT.jpeg?ts=1389543437

Forskjellen på bilde en og to er rundt 1500 kcal mer dagen, mye styrketrening og rundt 10 kg opp. Ville valgt rutene over klesknaggkropp any day.

Annonse

Hvis det er ned i fettprosent du vil, nytter det IKKE å fokusere kun på vekten. Tro meg, jeg har gått ned 10kg selv en gang. Jeg endte kun opp med å miste muskler og bli en "mindre" versjon av det jeg allerede var. I tillegg følte jeg meg utmattet fysisk og psykisk. Anbefaler deg å ta kontakt med noen som vet hva de snakker om og heller investere noen penger i dette om det er viktig for deg.. Kan anbefale fastform.no for eksempel :)

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...