BananArne Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hei jeg tenker å kjøpe inn noe nytt proteinpulver nå.. Det jeg har prøvd til nå er: Rex-whey fra nordicpower for et par år siden eller kanskje det var en annen side - smakløs Micro whey fra SELF - for søt/kvalmende Sjokoladeprotein fra x-life som jeg akk bestilte - smaker VELDIG kunstig, vannaktig og er kvalmende + noe forskjellig til... Jeg vil helst ha noe sjokolade, sjoko/mint, eller noe i den duren, men vil ikke brekke meg hver gang jeg skal ta en shake. Ser jo at man får en del på PF i bulktilbud, enten 100% whey eller whey tech. Erfaringer? Så ser jeg at det er noe greie priser her: https://www.nordicpower.no/Pure_Mammut Tenker ikke kun på pris nå, men vil kjøpe inn litt helst, så det kan vare litt, men det skal som sagt ikke smake helvete og skikkelig kunstig. Vil at det faktisk skal smake sjokolade eller hva det nå enn er for en smak. Whey 80 fra gymgrossisten synes jeg også var litt smakløs/falsk.. Pistasjen var ok, men er lei. Så har jeg sett på 90+, men har lest i en tråd fra 2009 eller 2010 at de hadde brukt erteprotein eller noe og at batchene hadde forskjellig smak. En kunne smake bra og en kunne smake dårlig. Noen søtiser som kunne hjulpet meg litt? Tenker mest på 100% whey / whey tech, men vet ikke om det har kunstig smak eller om dette faktisk er drikkbart? Frister også å legge inn litt ekstra og bestille ON-whey, men hvis jeg får noe billigere som smaker omtrent likt eller ikke mye dårligere går jeg heller for det. Eller hva med activate whey? smak? VIl også at kvaliteten skal være grei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 http://www.norkost.no/products/activate-whey-4x3kilo-bulkpakke f eks pro blend og elite gold har mer kasein hvis du vil ha noe annet enn 100% whey espenaa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hvis du er kresen på smak, så kan det være en ide å få smaksprøver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BananArne Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Er egentlig ikke sååå kresen men er litt preget av spysyken de siste dagene og pulveret fra x-life... Brekker meg av tanken, så vil bare ha noe som er godt Smaksprøver er nok ikke så dumt, men jeg er så utålmodig Vil helst ha det NÅ! Bra bulktilbud der... Er det bra smak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Er egentlig ikke sååå kresen men er litt preget av spysyken de siste dagene og pulveret fra x-life... Brekker meg av tanken, så vil bare ha noe som er godt Smaksprøver er nok ikke så dumt, men jeg er så utålmodig Vil helst ha det NÅ! Bra bulktilbud der... Er det bra smak? Bra nok til at jeg har brukt det i flere år Selv synes jeg Elite gold mocca-sjokolade er bedre enn Myrevolution sitt, er samme blandingsforholdet av myse og kasein og - funker til både shake, "krem"(hvis en blander med lite vann) og fluff :thumbsup: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BananArne Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Høres bra ut dette Definitivt på lista.. Skal bare undersøke litt til, så bestiller jeg. Smakt dette? http://www.mmsports.se/Kosttillskott/Protein/Vassleprotein-Whey/Body-Science-Whey-100-1kg.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stephanie F Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Whey Xplode er super hvis du synes de fleste pulvere blir for søte. http://www.tomminutrition.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BananArne Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Hvis det er skikkelig sjokoladesmak-søt går det, men hvis det er sånn... Oversøt, men dog veldig kunstig så er det bare et ork :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Høres bra ut dette Definitivt på lista.. Skal bare undersøke litt til, så bestiller jeg. Smakt dette? http://www.mmsports.se/Kosttillskott/Protein/Vassleprotein-Whey/Body-Science-Whey-100-1kg.html Kun smakt kasein i sjokolademandel (whey er håpløst og ikke brukenes til noe), og likte det veldig godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BananArne Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Ah, men da begynner jeg å bikke mot activate hehe. Hvis du mener den er bra på smak. Jeg får jo uansett solgt det til folk jeg kjenner om jeg skulle hate denne også forsåvidt. Therese 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlastBox Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Det suverent beste proteinpulveret dømt på smak er Optimum Nutrition 100% Whey. Den smaker ikke voldsomt kunstig og er ikke så søt at det virker som om noen på fabrikken dro en Klatremus (med suketter istedenfor pepper). Med smaker som Banana Cream, Chocolate Mint, Double Rich Chocolate, Rocky Road, og Cookies and Cream finner du garantert noe godt. Eneste ulempa er at det er endel dyrere enn mange andre. Ellers ble jeg veldig positivt overraska over Proteinfabrikken (WheyTech Wild Berries) gitt at proteinpulveret deres i tiden etter de starta opp smakte brente kretskort, råtne innleggssåler, og aspartam i ca 2:2:1 vektforhold. Denne var faktisk helt all right på smak og lukter delish, og blanda seg ikke noe dårligere enn annet proteinpulver i vann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BananArne Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Vurderte optimum, men gikk for activate Takk for innspill.. Skal spørre om litt smaksprøver etterhvert så jeg vet hva som faktisk smaker godt til neste gang! Og det er vel aspartamen som gir den utrolig kunstige smaken i x-life pulveret og da.. :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inger-Lise Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Det aller aller beste på smak synes jeg er Protein Delight! De er rett og slett helt vilt gode! https://www.proteinfabrikken.no/hovedsiden/proteinpulver/protein-delite?mode=list&gclid=CJ34_OjlubsCFRSWtAodci4Aeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HITFrank Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Kjøpte akkurat to bøtter med TRUTEIN. Skal smake himmelsk, jeg har ikke testet ennå. Skal også være av ypperste kvalitet med whey, egg og micellar casein. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BananArne Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Ser bra ut Nettside? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velhei Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Har du vurdert 100% whey fra gold standard? Bruker selv double rich chocolate, og den går ned ganske fort! Den er ekstremt god! Litt stiv pris muligens... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BananArne Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Ja så på den før jeg bestilte Får prøve den når jeg er ferdig med disse 8 kgene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.