Gå til innhold

Yolo trenger ny treningsbag.


poyekhali

Anbefalte innlegg

Som trådtittel sier, min bag fra nike går sakte men sikkert i oppløsning. Og ikke har den sykt god plass heller, så jeg trenger ny. (Did not search, because potato)

Kriterier: Må være plass til foamroller, bøysko+vanlige sko, belte, og masse annet nips/dritt jeg anser som nødvendig.

Prisklasse: Opp til en tusenlapp.

XOXO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle jeg kjøpt ny nå hadde jeg gått for en duffelbag, typisk xxl/north face. Grei plass til nips og dritt, vanntett, god glidelås og grei å ha på ryggen til/fra trening (y)

North Face duffelbag i S eller M. Vanntett og har plass til alt mulig rart. S-varianten kan også brukes som håndbagasje, som ofte kan være praktisk. Allerede slitt min første i filler. Anbefales!

http://www.ironmind-store.com/Tough-As-Nails-Bags/products/33/

Tåler ALT. Eg har ein med alt mulig rart oppi, tung som faen pga utstyr og fjas og er ikkjeno problem.

Best bag ever.

Tenker at jeg går for en North fæjs.

Type slik. Mest fordi den er designet for moder Russland.

[ATTACH]126159[/ATTACH]

post-25672-14440963866619_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes de bare i blått? :(NEI JEG SKAL IKKE HA ROSA.

Blått er flott ! Du ser barsk ut med ein sånn bag. Episk bra bag. Har ikkje ord.

Finnes også i størrelsen "Skal bare lufte liket mitt":

1480-TBs-f.jpg

http://www.ironmind-store.com/Tough-As-Nails153-ALight-Transport-Bag/productinfo/1480-TB/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hakke snøring. Muligens fordi den er "SPECHIUL"designet for sotchi/sovjet/hvafaen enn det skitullegreiene heter.

Alle Russiske bagger må ha plass til en kalashnikov og sibirskaya. :)

Jeg har en North Face bag, som jeg har drakter osv i, den er hvit som Sibir.

Men litt tungvind til å ha med hver dag på gymmet.

Utstyret jeg alltid bruker er i en reklame bag fra Felleskjøpet. Den er helt topp :)

Ville funne Bag på Felleskjøpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv kom jeg over denne http://www.gmax.no/produkt/721481(BC_7)/norheim-duffelbag-large/?gclid=CI_6sPDkubsCFcNF3godWSUAlQ en dag jeg var på shopping. Har ikke skaffet meg den selv (enda), men jeg liker at den har ryggsekkstropper også (disse kan gjemmes bort om man ikke ønsker å bruke dem). :) Finnes i str small og medium også om du synes 85liter er litt i overkant stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle Russiske bagger må ha plass til en kalashnikov og sibirskaya. :)

Jeg har en North Face bag, som jeg har drakter osv i, den er hvit som Sibir.

Men litt tungvind til å ha med hver dag på gymmet.

Utstyret jeg alltid bruker er i en reklame bag fra Felleskjøpet. Den er helt topp :)

Ville funne Bag på Felleskjøpet :)

Link? Om det er noe noe russisk på begge så kjøper jeg den uten å tenke, fordi russia! Størrelse er utrolig viktig mtp alt jeg stapper oppi. Og eget rom til bestikk er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...